Utstyr, multirom-setup.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Utstyr, multirom-setup.

Hei, jeg driver å sysler med ett multirom-setup, der jeg vil ha omlag 5*2 kanaler. Dvs stereo i 5 rom. Signalkilden er en PC, så jeg er litt på utikk etter noen anbefalte produkter til det både 10-kanals forsterker, og ett lydkort med 5 uavhengig outputs, enten analogt eller digitalt. Det greieste er kanskje det siste?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Har du kommet noe lengre? Jeg bygger for tiden og har vært så gammeldags at jeg har trekt opp ledninger i vegger og tak. Prøver å finne en løsning som gir meg en sone til surround for TV, 2x høyttalere på terasse, 1x bad, 1x soverom og 1x kjøkken. Helst gjennom 1 receiver e.l som jeg kan styre med app på iPhone. Alle høyttalerkabler starter fra samme sted, et skap i vindfang. Sorry ikke mye til hjelp for ditt spm, men håpte du hadde funnet en smart løsning.

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bovrebo: Jeg ser du ønsker 5 soner, men Yamaha RX-A3020 og RX-A3010 har 4 soner om du klarer deg med det.

Hvis man skal ha fler enn 4 soner så må man kanskje ha noe spesialgreier som fort blir dyrt?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ryback: Takk for svar. Ja har begynt å se litt på Yamaha. Ser ut som et alternativ, dersom jeg aksepterer at det er eksempelvis musikk på soverommet samtidig som på badet. Kan jo være upraktisk til tider.. Prismessig så er den A3020 ganske dyr, rundt 17.000,- såvidt jeg kan se.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •