Trådløs lyd fra Android-telefon til høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløs lyd fra Android-telefon til høyttalere

Hei!

Jeg har en telefon av typen Samsung Galaxy S2, og er på utkikk etter en gadget eller et høyttalersystem som gjør at musikken jeg spiller på telefonen kan trådløst spilles på høyttalere. Jeg har også en Samsung Smart TV av denne typen (link). Dersom noen vet om en måte å spille trådløs musikk til denne TV-en er jeg godt på vei. Helst gjennom Spotify.

Jeg vet at det finnes Bluetooth-enheter som gjør dette, men de jeg har vært borti har jeg opplevd som noe ustabile. Jeg ønsker aller helst en løsning som går over wifi. Noen som kan peke meg i riktig retning?

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når S2 og tv er koblet til det samme nettverket, er vel dette en smal sak.
    S2 vil vel dukke opp som en ekstern enhet, eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel altså. Jeg får streamet bilder og video etc fra S2 til TV. Men det er lenge siden jeg gikk vekk fra å ha musikkfiler lagret på telefonen for jeg bruker kun Spotify nå. Finnes det noen mulighet for å spille musikk gjennom Spotify på S2 og trådløst streame lyden til Samsung TV eller en annen gadget?

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innhold som er lastet ned på PC/tlf, kan streames til tv. Pr i dag er det ingen muligheter for å streame rett fra appen. Mulig at det fins en app som evt kan sende dette via blåtann..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøv imedia share, finnes i gratisversjon også, den kan spille det meste fra telefon og pc, du velger selv hvor musikk elller video skal komme fra og hvor den skal komme ut (telefon/wdtv/tv/reciver osv) spiller til og fra pc, testet nettopp og mobilen streamer musikken som ligger på den via wifi og rett til pc og maskinen startet opp power dvd og begynte å spille musikken (du velger selv mellom alle enheter i nettverket)
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde ut iMediaShare nå. Det ser ikke ut som den kan gjøre så veldig mye mer enn det jeg kan med AllShare egentlig. Jeg ser ingen mulighet for å spille filene jeg har i spotify til TV.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oleutne
    Prøvde ut iMediaShare nå. Det ser ikke ut som den kan gjøre så veldig mye mer enn det jeg kan med AllShare egentlig. Jeg ser ingen mulighet for å spille filene jeg har i spotify til TV.
    men det spiller fint filer som ligger i en mappe som er tilgjengelig på nettverket, bruker ikke spotify så det vet jeg ikke noe om.
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •