Dårlige manerer og dårlig "trådkultur" - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, men poenget er at de skriver det er bedre på grunn av et eller annet.
    F. Eks megapixler eller antall hz på skjermen og for en som ikke kan noe om det selv oppfatter dette som mer enn en mening. Det er fakta på bordet, men de veit ikke hva det betyr.

Så nei, om et tema jeg selv ikke kan noe om synes jeg ikke det er lett å filtrere ut hvem som har peiling.

Mye går på salgsgimmik og jeg er så utrolig lei av å lese det.

Dæven jeg har stått opp på feil side av senga i dag, haha.
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vebbis
    Ja, men poenget er at de skriver det er bedre på grunn av et eller annet.
    F. Eks megapixler eller antall hz på skjermen og for en som ikke kan noe om det selv oppfatter dette som mer enn en mening. Det er fakta på bordet, men de veit ikke hva det betyr.

Så nei, om et tema jeg selv ikke kan noe om synes jeg ikke det er lett å filtrere ut hvem som har peiling.

Mye går på salgsgimmik og jeg er så utrolig lei av å lese det.

Dæven jeg har stått opp på feil side av senga i dag, haha.
    Ser egentlig poenget ditt, og skjønner hva du prater om, tror jeg snakker mer om enkle anbefalinger som merker etc, du snakker mer om tekniske anbefalinger, da blir det helt feil. Ikke at det er så mye kameranakk her inne, men har sett noen anbefalinger av blant annet akustikk som har vært litt på trynet, heldigvis er det våkne eksperter her inne som er raske med å rette opp slike ting

Men ja, kan man ikke fakta så er det bedre holde seg unna, er man i tvil så er det bedre komme med en mening og sette et ? på slutten av setingen.

Jeg har gjort det noen ganger, som feks. Er ikke dette riktig? Da hinter man liksom til at man lurer litt selv og vil bli korrigert

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •