Side på facebook for å holde seg oppdatert på musikk!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Side på facebook for å holde seg oppdatert på musikk!

Heisann!

Vet ikke om dette er lov eller om det er riktig kategori, men jeg har opprettet en side på Facebook for å holde folk oppdatert på den nyeste musikken innen sjangerne house/club/r'nb/dance osv så vil bare få spredd dette til flest mulig folk!

DJ ReXzn | Facebook

Der er lenken som sender deg direkte videre til siden min på facebook! Kommer til å prøve å poste et par videoer hver dag av det aller nyeste av musikk og musikkvideoer der ute!

Med vennlig hilsen
    Remi Reksen

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    æ lukter kanskje at det å drive selvpromotering er so-so her, som på så mange andre fora.

meeene kan jo alltids ta an opp etpar hakk;

all den tid avforum er, såvidt jeg har forstått det, et lyd og bilde NERDEforum så er jo kanskje et relevant spørsmål om "house/club/r'nb/dance osv" har som sjangre noe å melde i så henseende. Altså om de er default som lydfeinschmeckeri uinteressante, all den tid de ALDRI har noe i nærheten av lydforståelse over seg. dynamikk, instrumentforståelse, balanse, stereoperspektiv og -bredde, "lim" og nerve blir uforståelige fremmedord.

/kjør debatt! :twisted:

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Protet

All den tid avforum er, såvidt jeg har forstått det, et lyd og bilde NERDEforum så er jo kanskje et relevant spørsmål om "house/club/r'nb/dance osv" har som sjangre noe å melde i så henseende. Altså om de er default som lydfeinschmeckeri uinteressante, all den tid de ALDRI har noe i nærheten av lydforståelse over seg. dynamikk, instrumentforståelse, balanse, stereoperspektiv og -bredde, "lim" og nerve blir uforståelige fremmedord.

/kjør debatt! :twisted:
    Det er vel ikke så mye å debatere. Det står jo i logoen til Avforum "Der entusiastene samles!"
    Folk blir entusiastiske over ulike ting.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Det er vel ikke så mye å debatere. Det står jo i logoen til Avforum "Der entusiastene samles!"
    Folk blir entusiastiske over ulike ting.
    Noen liker datra, mens andre tar mora, er det ikke det dem sier?

Selv så mener jeg at om noen brenner for volvo og andre for honda spiller liten rolle bare man har noe felles og kan samles feks.

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel litt selvpromotering! men samtidig ikke ved noe annet enn at gruppen bruker "artistnavnet" mitt! Bare morsomt å få med masse folk som liker denne typen musikk og vil holde seg oppdatert på noe litt annet enn topplisten på spotify! Er så forbanna lei av at folk ikke vil høre noe annet enn LMFAO, Flo-rida, Rihanna, Pitbull +++++ når jeg er ute å spiller så bare morsomt å utvide horisonten til folk litt! Sexy and I know It er hatsang nr 1 for tiden! xD

Og jeg ser argumentene dine for sjangerne Protet... Det skal sies at jeg hører på ganske annen musikk til daglig når jeg sitter hjemme. Går mest i rock på hjemmefronten! Gidder ikke ta med jobben hjem liksom bortsett fra siden på facebook! er nok med listepop 12 timer hver helg for å si det sånn!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •