Nytt fra Lyngdorf

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt fra Lyngdorf

Steinway Lyngdorf S-Series: STEINWAY LYNGDORF S-Series stereosystem | Hi-Fi Klubben

Jeg lar egentlig bildene på linken til hifiklubben tale for seg. Hva synes DU?

Steinway gjør ved å sette navnet sitt på et slik produkt, at forventningene bør settes svært høyt. Musikk fra et Steinway-flygel, er balsam for sjelen. Hvordan vil da dette settet høres ut? Blir spennende å høre!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var interessert, helt til jeg så prisen

Det ser meget lekkert ut!
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt dette ennå, tenker jeg tar turen innom HFK neste gang jeg er innom.

Det ser veldig bra ut på papiret, og TDAI2200-systemet spiller veldig bra, men er ikke systemet som gir mest fot om man liker litt ekstra boogie-faktor. Tipper dette spiller meget transparent og homogent - så får man heller vurdere hva man egentlig er ute etter. Utover det synes jeg ikke det er spesielt dyrt, men det er kostbart. Det er jo tross alt 150k for et par høyttalere, et par boundary woofers, to sett høykvalitetsforsterkere og en pre-amp med en (antatt) god DAC.

Ikke så fullstendig galt - egentlig.

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tore_v1
    Har ikke hørt dette ennå, tenker jeg tar turen innom HFK neste gang jeg er innom.

Det ser veldig bra ut på papiret, og TDAI2200-systemet spiller veldig bra, men er ikke systemet som gir mest fot om man liker litt ekstra boogie-faktor. Tipper dette spiller meget transparent og homogent - så får man heller vurdere hva man egentlig er ute etter. Utover det synes jeg ikke det er spesielt dyrt, men det er kostbart. Det er jo tross alt 150k for et par høyttalere, et par boundary woofers, to sett høykvalitetsforsterkere og en pre-amp med en (antatt) god DAC.

Ikke så fullstendig galt - egentlig.
    Helt enig. Kostbart, men ikke veldig overdrevent.

Når man ser pakkeprisen blir det itt wow, men regner man sammen enkeltkomponenter kommer man fort opp i denne prisen. Og forbi for den saks skyld, langt forbi........

Geir Arne

Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange ting virker ofte svært kostbare - som denne pakken her.

I samme åndedrag kan Devialet D-Premier nevnes, Meridian sine aktive høyttalere.. Fellesnevneren er kostbart innsteg, men så er man ganske nærme nirvana (eller i alle fall et godt steg på veien.)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •