Frakte forforsterker fra øst til vest

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Frakte forforsterker fra øst til vest

Hei!
    Trenger litt tips eller hjelp til å frakte en forforsterker fra Oslo/Drammen til Bergen. Ønsker ikke å sende den med posten, da jeg ikke vil at pakken skal få røff behandling.

Pakken er heller ikke noe gunstig å ta på fly, da den veier 11 kg, og håndbagasje er vel opp til 10 kg? Og sjekke den inn som bagasje er vel heller ikke noe sjakktrekk.

Så MÅ jeg reise med toget over å hente den hos min bror, som selvfølgelig ikke skal vestover på mange mange uker...... Eller er det andre løsninger? Skal noen over fjellet med tog eller bil, så kunne jeg evt. betalt for hjelpen.

Mvh
    Christian

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chr.b
    Hei!
    Trenger litt tips eller hjelp til å frakte en forforsterker fra Oslo/Drammen til Bergen. Ønsker ikke å sende den med posten, da jeg ikke vil at pakken skal få røff behandling.

Pakken er heller ikke noe gunstig å ta på fly, da den veier 11 kg, og håndbagasje er vel opp til 10 kg? Og sjekke den inn som bagasje er vel heller ikke noe sjakktrekk.

Så MÅ jeg reise med toget over å hente den hos min bror, som selvfølgelig ikke skal vestover på mange mange uker...... Eller er det andre løsninger? Skal noen over fjellet med tog eller bil, så kunne jeg evt. betalt for hjelpen.

Mvh
    Christian
    På mine x-antall 100 reiser med fly, har jeg enda ikke opplevd at de veier håndbagasje. Jeg er 99,9999 % sikker på at du får den med på flyet

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært med på at de både veier og måler håndbagasje. Siden det ikke er jeg som evt. hadde tatt den med fly, så er det en lei situasjon å sitte andre i. :???:

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    11kg er ingenting om man polstrer greierne litt
    flere her inne har bestilt forsterkere fra kina på 20+ kg med knuselige rør, uten kretskort og i shabby kasser. går somregel fint allikavel.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chr.b
    Jeg har vært med på at de både veier og måler håndbagasje. Siden det ikke er jeg som evt. hadde tatt den med fly, så er det en lei situasjon å sitte andre i. :???:
    Ok, ja da skjønner jeg.
    Merkelig, har aldri opplevd det.
    Må være vist du treffer ei av de gamle, sure SAS vertinnene som har jobbet der siden den gangen en kunne røyke en 20-pakning på en tur fra Oslo - Tromsø

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av en eller annen merkelig grunn treffer jeg alltid på de sure gretne damene, som prøver å rettferdiggjøre sitt miserable liv ved å spre eder og galle over på meg. Kan vedde på jeg hadde møtt på en av dem, så bedre for meg å evt. ta tog 8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •