Effektforsterker oppå sub?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer cvpowah sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Effektforsterker oppå sub?

Fikk nettop xpa xpa2 og xpa 5 i hus. Jeg har egentlig ikke mer plass i tvbordet til å ha elektronikk så jeg tenkte jeg kunne sette xpa'ene oppå hver sin svs sub. Men så kom jeg på om det ikke var så lurt for da har de ikke tak til beskyttelse fra støv som daler ned og eventuelt om det vil riste for mye? Tror ikke svs'n rister noe særlig. Det er pb13 ultra jeg har.

Hva tror dere? Ta ut det som står i racken og sette inn effektene eller sette dem oppå hver sin effekt forsterker? Kan ikke ha større rack pga lite rom.

I racken står det, ps3, bdp, reciever, wii. Kan selvfølgelig fjerne ps3 og wii, men de er bare 5-6 cm høye, så det vil ikke spille noen rolle. Det er plass til 1 Xpa i racken men jeg syns det ser stygt ut å ha 1 inni og 1 ute, det må være symetri og se planlagt ut.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine forsterkere står rom regel oppå rack, det gir jo bedre kjøling/tilgang på luft. Tørker av støv er jo fort gjort og taes ved behov og alltid når huset støvsuges etc likevel!

Newcomer hjemmestereo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min xpa-2 står øverst i racket, tørker støv og ikke merka noe til det. Er jo bare å skru av lokket og blåse det helt reint, evt bruke en børste om det ser helt ille ut nedi forsterkern. God som ny igjen da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •