forstyrelser mellom komponenter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

forstyrelser mellom komponenter

Er det flere som har problem med canal digital dekodere og yamaha forsterkere?

er ganske ofte at dekoder bytter kanal når jeg øker eller senker volum på yamahaen, ganske iritterende å måtte skifte kanal tilbake hele tiden.

Newcomer st peter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Duppi dupp

er ganske ofte at dekoder bytter kanal når jeg øker eller senker volum på yamahaen, ganske iritterende å måtte skifte kanal tilbake hele tiden.
    Har samme problemet, men det som er sært er at det er først nå siste par ukene det har begynt å skje.
    Abrahamsen A-DAC - Abrahamsen V3 - Parasound NC2250 - Klipsch RF63

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,888
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Nei...jeg har tre CD bokser og 2 Viasat bokser....aldri noe problem...
    har også hatt 767 og 1067 noen uker før 2067....:-)

Prøv å dra ut støpselet på Yamahaen / og eller dekoderne....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan ikke forstå at å ta ut støpselt kan ordne på problemet.

Er det ikke at frekvensen på kontrollene kan være litt for lik og dermed bytte kanal?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,888
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

kan ikke forstå at å ta ut støpselt kan ordne på problemet.

Er det ikke at frekvensen på kontrollene kan være litt for lik og dermed bytte kanal?
    Som alle avanserte bokser som inneholder en lien "computer". så liker de å bli slått av og "reset" en gang i blant....kan hende det kan løse problemet....
    Alle mine tre fjernkontroller virker på alle tre boksene....og jeg har to Yamaha fjernkontroller som virker på min Yamaha...bare et forslag :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •