Halvsær problemstilling om komponentvalg som søker svar - med forhistorie :) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Magnalf
    Okai....da får det bli Crown Hvem selger Crown egentlig? Er det sånn at det egentlig er en PA-amp? Beklager at jeg spør, har ingen kunnspak om Crown whatsoever..hehe :P
    Det ligger en del på finn.no
    Google har en del butikker som selger etc.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okai, så det var noe muffens med inngangene hehe

Nå kan det hende jeg begynner i "kjelleren" og starter med en 21 Stroker til å begynne med, jeg må jo uansett få fikset opp Klipschene om jeg skal ha dem eller ei.

Var noen her inne som mente at delefilteret på RF-82´ene hadde fått seg en trøkk, mens forhandleren sa at han hadde hørt om mye rart som hadde skjedd med Klipscher som var blitt spilt for hardt, f.eks elementer som "smelter", diskanter som ryker etc, men aldri at et delefilter. Så får vel stole på det :P Det blir vel litt enten eller, det ville vel ikke fungert om det var noe galt med det? Hva mener dere...?

Hadde vært gøy å prøvd med 2stk A23 på dem også, kanskje de ville spilt høyt uten å bli ødelagt muligens. Også er det jo en ganske orgasmisk lyd i dem sånn ellers med Para-komboen

Får bruke denne søndagen på å tenke litt

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg tenkt litt et par dager og kommet fram til at jeg har blitt litt for glad i god lyd til å begynne å handle CV

Så til de store festene kommer jeg heller til å spare opp på siden til et helt ok PA-anlegg, likesågreit.

Men jeg kommer til å kjøpe meg en 21" Stroker uansett, for å få trøkket i stua. Litt for å eksperimentere om jeg klarer å få samkjørt den med SVS´en Er nok noen som er uenig med meg, men jeg tror det kommer til å bli ganske rått.

Har ikke hørt noe ang elementene mine enda, så sitter å funderer på nye høyttalere rett og slett. Jeg har sitti og sikla litt på Dali Ikon 6 eller 7, vet ikke hvorfor, men det er noe tiltrekkende med dem :P Har forelska meg litt i detaljer i lydbildet og forestiller meg at disse er helt rå på dette.

Tenkte jeg skulle prøve å få lånt med meg noen hjem i helga og høre, evt ta med Parasounden inn og teste den på Ikon for å høre om det i det hele tatt passer sammen. Håper egentlig ikke det gjør det, for da blir det vel til at jeg må selge alle de andre HT også for å få match huff

Noen som har hørt Ikon i forhold til Klipsch? Med subwoofere i assistanse vel og merke

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •