Velge mellom CD/DVD-Blu-ray

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Velge mellom CD/DVD-Blu-ray

Hei jeg sitter og lurer på avspillings kilde for lyd i stua der jeg antatt legger mest vekt på musikk 50/50 prosent cd-plater/ Flac-filer.

Allikevel så er jeg innom og vurderer Blu-ray spiller eller dvd-spiller men er ikke sikker på hva jeg skal gå for, i dag så bruker jeg mye Apple-tv via pc/mac /squeezebox Duet, koblet opp til forsterker uten egen Dac, ser for meg at jeg helst ville hatt en CD-spiller med usb inngang da mye av musikken ligger som sagt elektronisk. Spotify er jo også mye brukt når en streamer fra mac, men blir ikke helt det samme.
    Liker ikke så godt å ha mac'en koblet til med kabel

Har eget rom når en skal se en god film men det må jo på vinterstid varmes litt ekstra opp i forkant og derfor så ender det opp med at vi ser en del i stua også samt spiller en del musikk der.
    Oppsett er Parasound A2,1 effektforsterker og Yamaha RX-V767 som gir HDMI kontakter som jeg synes er et must, høytallere er Audio Physic Temp 6

Vurderer en:
    Harman Kardon HD 980 pga god pris
    og samme for en Panasonic DMP-BDT310
    men er veldig åpen for forslag rundt en pris. 2-5000kr

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er veldig godt fornøyd med Marantz UD 5005. Veldig god analogdel og supre bilder! USB i front også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •