Enkleste/billigste måte å få nettverk til reciever?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Enkleste/billigste måte å få nettverk til reciever?

Heisann!

Har nettopp fått min nye Pioneer VSX-921K i hus og lurte på hva som er den enkleste måten og få koblet den opp på nettet. Den originale trådløse mottakeren koster 599,- så tenkte at det må være andre måter å få gjort det på som er billigere og kanskje bedre. Bor i hybel nede i en kjeller og har bare trådløst her. Hvis ikke så hadde jeg bare trukket nettverkskabel til den.

En annen slags mottaker med nettverkskabel videre er vel kanskje like greit? Så kan jeg bruke den på ps3, pc osv også kanskje? Har null peiling og all hjelp mottas med takk.

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En trådløs router kan settes opp til å koble seg på det eksisterende trådløse nettverket, og sende det ut igjen på tråd. Spørs hvor mye penger det er å spare på dette hvis du ikke har en router du kan bruke.

Intermediate Limpalot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    554
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du ryker nok på omtrent samme sum, men forslaget om trådløs router er ikke dumt hvis det er flere ting du gjerne skulle ha koblet til kabel, den kan settes opp som bridge, så kan du koble til både receiver, ps3 og pc samtidig.
    Kjøper du en router som støtter DD-WRT er det rimelig enkelt å sette opp, og funker fint som bare det.

Her kan du i tilfelle sjekke hva slags routere som støttes:
    Router Database | www.dd-wrt.com

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •