Er dette drømmen din?????? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Hvordan klarer du å få 1/4 til å bli mye/mange??
    - MindWaste var den eneste som virket negativ. Da han sa sin mening om hjemmekinoen.
    - Harman sa at det var overkill.
    - Jeg sa at det var gammelt nytt.
    - Teddy sa at det hadde vært linket til før.

Hvordan du får det til å bli negativt forstår ikke jeg. eller "drepe gleden" som du skriver.

Vi leser med forskjellige øyne, tydeligvis. Sikkert derfor det er krig i verden og alt det der...

Mye mulig jeg overdrev det hele, men "følte" gleden til trådstarter og syntes faktisk de fleste "dro" han ned på jorden igjen med sine kommentarer om hvor "kjedelig" innlegget var. Ergo forsvant vel gleden hos trådstarter også...

Og her er hva han svarte dere: beklager til alle som er lei snakk om dette,jeg var ikke klar over det så give me a brake.slett det da

Men sånn er det med janteloven og hvis du ikke nå heller skjønner hvorfor jeg tok han litt i " forsvar" får det være ditt problem.

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Har sett, lest og drømt mye om denne kinoen. Men det irriterer meg litt at det er mer info om prislappen enn hva som faktisk er gjort med selve rommet. Står jo om det, men ingen bra beskrivelse.

Btw: Tror grunnen til at mange her ser seg litt lei av linker og bilder til denne kinoen er at de aller, aller fleste av oss bare kan drømme om så mye og så dyrt utstyr. Det blir liksom bare irriterende å bli minnet på at lommeboka er for liten, gang på gang

Jeg skulle også gjerne visst litt mer om selve konstruksjon og akustiske behandliger av rommet. Men fokuset er mer på penger som du sier.
    At jeg er lei av denne pga jantelov og pengemangel er bare tøv.

Det jeg derimot er lei av er alle som ser denne kinoen, ser på prislappen og tenker automatisk at dette må være svinbra siden det er svindyrt...
    Imponatorfaktoren er selvfølgelig stor når man ser ett lysorgel av McIntosh rundt i rommet. Men derifra til å automatisk anta at dette spiller fletta av alt blir litt pussig synes jeg.

@ AAmrAA:
    Jeg er ikke sur, jeg er ikke misunnelig og jeg kjefter heller ikke på trådstarter.
    Puss lesebrillene dine

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MindWaste
    Jeg skulle også gjerne visst litt mer om selve konstruksjon og akustiske behandliger av rommet. Men fokuset er mer på penger som du sier.
    At jeg er lei av denne pga jantelov og pengemangel er bare tøv.

Det jeg derimot er lei av er alle som ser denne kinoen, ser på prislappen og tenker automatisk at dette må være svinbra siden det er svindyrt...
    Imponatorfaktoren er selvfølgelig stor når man ser ett lysorgel av McIntosh rundt i rommet. Men derifra til å automatisk anta at dette spiller fletta av alt blir litt pussig synes jeg.

@ AAmrAA:
    Jeg er ikke sur, jeg er ikke misunnelig og jeg kjefter heller ikke på trådstarter.
    Puss lesebrillene dine
    Hvorfor i det hele tatt kommentere noe du tydeligvis er lei av? Hvorfor bruke energi på noe som interesserer deg like mye som å se på gresset gro?

Og helt hypotetisk: Hadde du brukt 32 millioner på en "hjemmekino" uten å være sikker på hva du gjorde?

Måten du formulerer deg på avslører hva du mener. Man trenger ikke "lese" mellom linjene engang.

At du ikke er sur, misunnelig og ei heller kjefter føles litt pussig for meg igjen.

Og nå har jeg til og med pusset lesebrillene mine. Jeg anbefaler deg å gjøre det samme!

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    1. Hvorfor i det hele tatt kommentere noe du tydeligvis er lei av? Hvorfor bruke energi på noe som interesserer deg like mye som å se på gresset gro?

2. Og helt hypotetisk: Hadde du brukt 32 millioner på en "hjemmekino" uten å være sikker på hva du gjorde?

3. Måten du formulerer deg på avslører hva du mener. Man trenger ikke "lese" mellom linjene engang.

4. At du ikke er sur, misunnelig og ei heller kjefter føles litt pussig for meg igjen.

5. Og nå har jeg til og med pusset lesebrillene mine. Jeg anbefaler deg å gjøre det samme!
    1. Som en motvekt til "se så mye det koster-hypen"

2. Nei. Men for mange vil jeg tro prisen betyr mer enn resultatet.

3. Hva mener jeg da?

4. Hvorfor? Er det noe spesielt i mine innlegg du kan peke på?

5. Har ikke lesebriller

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MindWaste og AAmrAA:

Ingen vits med såpass meningsløse diskusjoner. Får så lite ut av det. Blir derimot meget utrivelig for de andre som søker lærdom og koser seg på dette forumet, å lese det. Tror ærlig talt vi tre deler likt syn på Knipnis-kinoen, men var nok avsnittet jeg skrev som skapte litt reaksjoner -;

"Btw: Tror grunnen til at mange her ser seg litt lei av linker og bilder til denne kinoen er at de aller, aller fleste av oss bare kan drømme om så mye og så dyrt utstyr. Det blir liksom bare irriterende å bli minnet på at lommeboka er for liten, gang på gang".

Forståelig! MEN....
    - var ikke ment som et angrep og/eller fordomsment overfor noen i det hele tatt. Heller en liten beskrivelse av hvordan jeg føler det selv når det dreier seg om såpass mye penger. Generelt alt som jeg gjerne ønsker å eie/ta del i, men ikke strekker meg langt nok) ;-)
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    MindWaste og AAmrAA:

Ingen vits med såpass meningsløse diskusjoner. Får så lite ut av det. Blir derimot meget utrivelig for de andre som søker lærdom og koser seg på dette forumet, å lese det. Tror ærlig talt vi tre deler likt syn på Knipnis-kinoen, men var nok avsnittet jeg skrev som skapte litt reaksjoner -;

"Btw: Tror grunnen til at mange her ser seg litt lei av linker og bilder til denne kinoen er at de aller, aller fleste av oss bare kan drømme om så mye og så dyrt utstyr. Det blir liksom bare irriterende å bli minnet på at lommeboka er for liten, gang på gang".

Forståelig! MEN....
    - var ikke ment som et angrep og/eller fordomsment overfor noen i det hele tatt. Heller en liten beskrivelse av hvordan jeg føler det selv når det dreier seg om såpass mye penger. Generelt alt som jeg gjerne ønsker å eie/ta del i, men ikke strekker meg langt nok) ;-)

Det virker bare som om enkelte her føler seg truffet, men ikke greier innrømme det. Da er tydeligvis det å kverrulere videre et god forsvar.

At dette kan virke utrivelig er jeg skjønt enig med deg i. Det var akkurat det jeg syntes til å begynne med også, og følte for å kommentere det. Særlig når trådstarter svarte som han gjorde senere.

Noe jeg mener enkelte, som kommenterte, burde ta inn over seg.

Men jeg skal legge meg flat og lytte til deg, americanFord, og la denne diskusjonen være over for min del.

Tross alt er jeg ikke her på forumet for å krangle med noen 8)

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Det virker bare som om enkelte her føler seg truffet, men ikke greier innrømme det. Da er tydeligvis det å kverrulere videre et god forsvar.

At dette kan virke utrivelig er jeg skjønt enig med deg i. Det var akkurat det jeg syntes til å begynne med også, og følte for å kommentere det. Særlig når trådstarter svarte som han gjorde senere.

Noe jeg mener enkelte, som kommenterte, burde ta inn over seg.

Men jeg skal legge meg flat og lytte til deg, americanFord, og la denne diskusjonen være over for min del.

Tross alt er jeg ikke her på forumet for å krangle med noen 8)
    Du er bare helt herlig.
    Ta å stig av den høye hesten din, vi andre venter her nede på bakkenivå.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •