To aktive subs på 1 uttak? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei igjen. Tar opp denne tråden igjen så jeg ikke lager alt for mye kaos her.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for og kjøpe den pakken her Dynavoice Challenger M-85 5.0 Pakke Black Oak 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

Men så kom jeg over disse fra lsound Energy CF-70 Gulvhøyttaler - 1 x 5.5" + 2 x 6.5" bass - L-Sound AS Er det noen som har noen informasjon eller hørt disse spille? Så at de fikk 5/6 på Hjemmekino. Tror dere det ville vært bedre og invistert kanskje en ekstra tusen lapp på disse? (komplett hjemmekino med center,stativ og front selfølgelig) Var egentlig på jakt med noe som hadde litt db og gå på, og disse har jo hele 96db. Og i tilegg er mye finere og se på etter min mening. Bassen kommer til og bli tatt godt hånd om med 2 stk XTX 12 99.16 så bass er ikke noe problem

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

2 subber - y-splitt.....

Heisan! Håper det er ok at jeg kommer med et spørsmål her...; Har 2 10` subber.., Mirage og Energy. -Kun lyd fra Mirage som var "først".. -Må jeg koble fra Miragen og så kalibrere Energyen for seg ?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •