Hjelp til hjemmekino oppsett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til hjemmekino oppsett

Hei, jeg er nå på jakt etter nytt hjemmekino, har virkelig begynt å få sansen for god lyd fremfor mine pc høytalere logitech z-5500 i stua.

Jeg har kommet over en forsterker Onkyo TX-SR605 som yter 7x90 Watt rms i 8 ohm.

Det jeg da lurte på er et godt oppsett av høytalere, jeg vurderer Klipsch RF82 i front, jeg har bare hørt at dem egner seg bra til film, alt jeg er på jakt etter egentlig er et oppsett som både gir bra trykk og får man til å leve seg litt inn i filmen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oddey
    Hei, jeg er nå på jakt etter nytt hjemmekino, har virkelig begynt å få sansen for god lyd fremfor mine pc høytalere logitech z-5500 i stua.

Jeg har kommet over en forsterker Onkyo TX-SR605 som yter 7x90 Watt rms i 8 ohm.

Det jeg da lurte på er et godt oppsett av høytalere, jeg vurderer Klipsch RF82 i front, jeg har bare hørt at dem egner seg bra til film, alt jeg er på jakt etter egentlig er et oppsett som både gir bra trykk og får man til å leve seg litt inn i filmen.
    Nå er det ingen vei tilbake, du er herved bitt av basillen

Hmmm.. Uten at jeg er en ekspert på området, så er kanskje den forsterkeren en liten tanke liten til RF82? De er veldig glade i effekt. Kanskje et par mindre høyttalere og en aktiv sub?

Spør de mer erfarne gutta her, så hjelper de deg sikkert

Newcomer kRisi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS er KONGE film og musikk sub!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bevee
    Nå er det ingen vei tilbake, du er herved bitt av basillen

Hmmm.. Uten at jeg er en ekspert på området, så er kanskje den forsterkeren en liten tanke liten til RF82? De er veldig glade i effekt. Kanskje et par mindre høyttalere og en aktiv sub?

Spør de mer erfarne gutta her, så hjelper de deg sikkert

forsterkeren har en mulighet til å bi-ampe, kjøre en kanal på bassen og en kanal på mellom og diskant høytalerne, så vil bli 90 watt på basserne og 90 på mellom/diskant, aner ikke om høytaleren støtter dette da men..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •