Pioneer VSX-LX55 & SA Mantra 60

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX-LX55 & SA Mantra 60

Hei.

Er let etter nytt anlegg.
    Har den største suben til System Audio, Så trenger Gulvhøyttalere, og forsterker. Surroundhøyttalere skal kjøpes, SA sine.

Men, passer Pioneer VSX-LX55 & SA Mantra 60 godt sammen ?
    Neon har har dette selv ?
    Anbefaler dere noe annet ?

System Audio SA Mantra 60 Gulvhøyttaler - Sort høyglans

Pioneer VSX-LX55 Surroundreceiver - Sort

Totalpris : 26 000,-

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette skriver System Audio om Mantra:

stiller ikke store krav

Brug SA mantra 60 i forbindelse med et musiksystem eller en hjemmebiograf af god kvalitet, hvor forstærkerens udgangseffekt er på minimum 50 Watt. Så er du klar til nye lydoplevelser. Hvis forstærkeren er kraftigere bliver du belønnet med en endnu bedre lydkvalitet og større dynamisk formåen. 150 Watt er maksimum for de fleste brugere af SA mantra 60, for højttaleren har en relativt høj følsomhed og vil være i stand til at spille temmelig højt med sådan en forstærker. Det giver mening at sætte højttaleren sammen med en forstærker af en høj kvalitet, snarere end høj udgangseffekt. Forstærkerens kvalitet høres nemlig tydeligere end udgangseffekten.
    Placer højttalerne med en indbyrdes afstand på 2,5 til 3 meter og med en afstand på 15-30 fra bagvæggen. Højttalerne skal pege direkte mod din foretrukne siddeplads mellem højttalerne.

Kan legge til at dette er noen fantastisk gode høyttalere !!!!!!!!!1

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Motoman
    Dette skriver System Audio om Mantra:

stiller ikke store krav

Brug SA mantra 60 i forbindelse med et musiksystem eller en hjemmebiograf af god kvalitet, hvor forstærkerens udgangseffekt er på minimum 50 Watt. Så er du klar til nye lydoplevelser. Hvis forstærkeren er kraftigere bliver du belønnet med en endnu bedre lydkvalitet og større dynamisk formåen. 150 Watt er maksimum for de fleste brugere af SA mantra 60, for højttaleren har en relativt høj følsomhed og vil være i stand til at spille temmelig højt med sådan en forstærker. Det giver mening at sætte højttaleren sammen med en forstærker af en høj kvalitet, snarere end høj udgangseffekt. Forstærkerens kvalitet høres nemlig tydeligere end udgangseffekten.
    Placer højttalerne med en indbyrdes afstand på 2,5 til 3 meter og med en afstand på 15-30 fra bagvæggen. Højttalerne skal pege direkte mod din foretrukne siddeplads mellem højttalerne.

Kan legge til at dette er noen fantastisk gode høyttalere !!!!!!!!!1
    Høres bra ut, jeg er nesten avhengig av en god surroundforsterker, ettersom anlegget skal brukes til både musikk og film.

Soundgarden.no anbefalte Pioneeren varmt til Mantra 60.
    Musikk jeg kommer til å høre på er House, Dubstep, Dance, Rock osv.

Må legge til at jeg også har en System Audio SE 200 Subwoofer som skal brukes.

Newcomer kicks sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke mantra 60 og LX-55, men har pioneer lx-52 og system audio 1750 som jeg vil tro har noen lunde samme lydsignatur som oppsettet du vurderer. I mine ører fungerer denne kombinasjonen svært godt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •