Wimp "frakoblet modus" på android

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer victorystone sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wimp "frakoblet modus" på android

Hei!

Jeg har Wimp gjennom Canal Digital, og betaler for premium - online og frakoblet modus på telefon.

Problemet mitt er at mange sanger i frakoblet modus har helt elendig lydkvalitet, mens noen få har like god lydkvalitet som online på data.

Et par låter til eksempel:

Nero - Guilt (radio edit) (vokalen her blir bare graut, klarer ikke å tolke hva teksten er)

Nasty Kutt - Min Ting

Har andre opplevd det samme? Kan noen andre med wimp premium teste disse offline på sin telefon og sjekke om de får samme problem?

Jeg håper også på en kommentar fra Wimp selv i denne tråden, da jeg har sett at det er på forumet. Lydkvaliteten er helt uakseptabel, tatt i betrakting at jeg betaler for tjenesten.

Dersom dette ikke bedrer seg i løpet av 1-2 mnd går jeg definitivt over til Spotify.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker helt fint hos meg. Har du haka av "høy lydkvalitet"?
    Testa på Desire hd + denon c751

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høy kvalitet er huket av ja, har også prøvd å slette alle offline låter og laste de ned på nytt - uten at det hjalp.

Telefonen er en Motorola Defy forresten, med android 2.2 og Wimp 0.43 hvis ikke jeg husker helgæærnt.

Wimp indikerer også at låtene er HQ med en liten grønn prikk og "HQ" på høyresiden av hver låt i listene mine.

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av victorystone
    Høy kvalitet er huket av ja, har også prøvd å slette alle offline låter og laste de ned på nytt - uten at det hjalp.

Telefonen er en Motorola Defy forresten, med android 2.2 og Wimp 0.43 hvis ikke jeg husker helgæærnt.

Wimp indikerer også at låtene er HQ med en liten grønn prikk og "HQ" på høyresiden av hver låt i listene mine.
    Det går en annen tråd her som diskuterer at WIMP har hatt lavere kvalitet enn de har lovet. Dette har de lovet å fikse, men det ser ut til at det går en stund før alt blir høy kvalitet. Kanskje du har lastet ned i lav kvalitet og trenger å refreshe?

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lest igjennom den tråden du henviser til, men jeg tror ikke du har forstått problemet mitt. Låtene har god kvalitet når jeg spiller de av på data, og online på telefonen, men ikke når jeg laster de ned for frakoblet avspilling.

Når det gjelder det siste spm foreslår jeg at du leser gjennom posten som du nettopp siterte en gang til.

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker ikke Wimp på telefonen selv, men har du vært i kontakt med Wimp kundeservice direkte?

Virker som du har gjort det meste riktig mhp sletting av lokafiler og re-synkronisering.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •