Sub porblem?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Sub porblem?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sub porblem?

En kamerat av meg bor i en terasseblokk, og han liker å se film. Men han har totalangst for å plage naboer med subben. Jeg lurer på om det er noe måte å kunne guffe på med lyd uten å måtte tenke på naboene? Håper på gode tips.
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva er veggene laget av? Betong? Hvis det er betong så er det ikke noe stress, jeg bor i betongbygg og kliner på så til de grader, 110db+ aldri fått klager, men skrur ned etter kl 23 såklart.

Ellers finnes det vel noen bassfeller som han kunne brukt i hjørner feks, kasnkje puttet subben oppå noe bassputer eller hva det heter, kan kanskje dempe litt.

Noe annet som kan hjelpe om han har angst er å gå prate med naboen, spøre hvordan han opplever filmene hans, eventuelt sette på enf film og gå inn til naboen høre selv, det er vel de som bor under som har det værst vil jeg tro

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    hva er veggene laget av? Betong? Hvis det er betong så er det ikke noe stress, jeg bor i betongbygg og kliner på så til de grader, 110db+ aldri fått klager, men skrur ned etter kl 23 såklart.

Ellers finnes det vel noen bassfeller som han kunne brukt i hjørner feks, kasnkje puttet subben oppå noe bassputer eller hva det heter, kan kanskje dempe litt.

Noe annet som kan hjelpe om han har angst er å gå prate med naboen, spøre hvordan han opplever filmene hans, eventuelt sette på enf film og gå inn til naboen høre selv, det er vel de som bor under som har det værst vil jeg tro
    takk for rådene, tror det er et betong bygg, må se om jeg finner ut mer om "bassputer" til å la subben stå på.
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om det er betongbygg tror jeg ikke har trenger bekymre seg, ville jeg eventuelt pratet med naboen under bare og hørt, betongveggene holder såpass godt på lave frekvenser ved luftstøy

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    om det er betongbygg tror jeg ikke har trenger bekymre seg, ville jeg eventuelt pratet med naboen under bare og hørt, betongveggene holder såpass godt på lave frekvenser ved luftstøy
    får teste ut hvor høyt det kan spilles neste gang jeg er der borte, nå har han ikke tv, kjøpte samme tv som meg men det lager ulyd i skjermen som varierer alt etter hvor nermt du kommer og hvilke ledninger du plugger i, reparsjon med samme feil for andre gang, samsung 63 3d plasmen, min er helt fin, kjøpt samtidig

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •