Looken til dali, trøkket til cv - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,978
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av grandiS
    Hehe, makan...

Poenget mitt var at folk må slutte og si at ditt og datt er best utifra hva de selv mener!
    Fjas!

Folk må jo absolutt få lov til å si hva de selv mener er best, hvordan skal de ellers gi råd?

At trådstarter bør høre på forslagene er jeg helt enig i, men at man ikke kan si hva man vil anbefale( fordi man synes dette er best) er jo bare teit!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, var litt forskjellige meninger her ja, men syns klipsch selv er ganske artige (ikke at jeg har hørt mye, men utseende og det lille av volum som var mulig i butikken, hehe). Grunnen til at jeg spurte her er fordi jeg ikke helt vet hva jeg ville kjøpt hvis jeg var i hans sted. Med tanke på at jeg er cv-elsker (haters gonna hate...) og elsker mitt eget psb, er jo alltid en ide å vite hva andres meninger er. jo flere anbefalninger en høytaller får, jo bedre må vel den være ? kan ikke være slik at folk anbefaler dritt bare for at de skal kødde med deg? anyways, tror jeg tar ham med meg en av dagene og får ham til å høre dem. Hvis det er som alle sier, da tar han de sikkert med seg hjem med engang ;-)

Tusen takk i hvertfall!

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, makan...

Poenget mitt var at folk må slutte og si at ditt og datt er best utifra hva de selv mener!
    Så det du sier er at Lyd & Bilde, Hjemmekino, What HIFI etc etc bare kan legge ned da de ikke kan komme å si hva som er best da det er personlige preferanser?

Makan til tull!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, makan...

Dersom ingen skal kunne gi sine meninger og erfaringer så er AVforum ganske unødvendig. Og dette er et diskusjonsforum, og trådstarter har kommet for å spørre om hjelp. Ganske mange her inne sitter på mye erfaring, og har testet mye forskjellig.

Hvordan mener du vi skal gi tips og råd utifra da? Alle tester som blir gjort av høyttalere er subjektive, og er laget av personer.

Til TS: Hva med noen brukte CLS12? eller XLS12. De tar 0,0 plass og mange, (inkl. meg) syntes de låter knall.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jeg får vel bare gi meg da! Klipsch lovers!!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gimle121:

Hør på de nye modellene til Dali (Zenzor tror jeg de heter) og på XLS12. Det er en del forskjellig ifra hverandre. Men innenfor budsjett og ca samme prisklasse. 8)
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, makan...

Bedre å gi råd av egne erfaringer, enn hva man har hørt/lest av andre sine erfaringer.

Enig?

Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde tidligere Dali 909, var mye trykk i dem. Koster ikke så mye på brukt markedet heller.
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    Bedre å gi råd av egne erfaringer, enn hva man har hørt/lest av andre sine erfaringer.

Enig?
    Selvfølgelig Er bare litt sånn det blir ofte og, folk anbefaler ditt og datt fordi andre sier det er best! Men enig i at Klipsch er et godt alternativ ja!

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig Er bare litt sånn det blir ofte og, folk anbefaler ditt og datt fordi andre sier det er best! Men enig i at Klipsch er et godt alternativ ja!
    Hvis det er noen trøst så har jeg Klipsch RF-82 selv. Og har også noen timer på RF-62. Så jeg tok ikke annbefalingen min helt ut av det blå.

Men er ingen "Klipsch Lover" av den grunn. Har vært igjennom titalls andre høyttalere i min tid. Har også et helt annet type anlegg som nr 2 i heimen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Broren min har et par med dali 808 eller 909, og et med 606. syns de spiller rimelig bra, men er desverre ikke særlig interessert i å kjøpe brukt atm. Men godt alternativ ikke noe å si på det!

Grunnen til at det ikke skal bli cls15 og lignende er fordi (synd å si det..) de er rett og slett ikke er de fineste å se på... Har jo tenkt å ha høytallerne ett par år, men evt forbedre noe da Skal ta å se på klipsch når jeg får tid! Er litt å gjøre rundt om kring atm..

Men litt off-topic dette spørsmålet.. men er det mulig å koble en bilcdspiller med 4x50watt 4-8 ohm, til et par høytallere med 45 watt og 2ohm???

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •