Tips til stereooppsett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til stereooppsett

Skal til å begynne på studentlivet og har dermed solgt mitt hjemmekinoanlegg. Fikk 10 000 for høytalere + reciever og er egentlig ganske fornøyd med det, siden det var for stort til å ta med i den nye leiligheten.

Er nå på utkikk etter to gulvstående høytalere og en reciever. Anlegget skal koblest opp i mot en PS3, Mediepc og selvsagt TV. Er lite oppdatert på hva som finnes på markedet, men er på utkikk etter en høytaler som fungerer godt til mediebruk. Tven som skal brukes er en samsung 46" 6-serie (6005).

Budsjettmessig så vil jeg legge meg på MAKS 10 000,-

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvorfor har du solgt gulvstående + reciver for å kjøpe nye gulvstående + forsterker? Dersom det gamle anlegget ditt var kjøpt nytt, og solgt for (50% ?) vil du ha tapt mye penger handelen. Spesielt dersom du ikke tenker å kjøpe brukt

Var de gamle høyttalerne fysisk store? Og har du derfor noen maksimums krav på fysisk størrelse?

Kjøper du brukt?
    Hva ser du etter i lydbilde?
    Noen spesielle merker du ønsker?

Sorry, men dersom det ikke er noe ukjent som gjorde slik at du MÅTTE selge, så høres det nesten ut som du burde ha beholdt de gamle frontene + reciver. OG heller sendt de med posten til leiligheten. Du hadde jo ikke trengt å bruke alle høyttalerne. Kunne f.eks sendt fronter+reciver.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •