HIS Radeon HD 5450 Silence 1 GB

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HIS Radeon HD 5450 Silence 1 GB

Hei!

Jeg har en gammel PC med et ubrukelig lyd/video kort (?) Jeg vil koble PCen min til receiveren min via HDMI kabel (noe den ikke har nå) og lurte på om HIS Radeon HD 5450 Silence 1 GB ( Komplett.no - HIS Radeon HD 5450 1GB DDR3 ) Kunne være en god ide? Den er billig og hørt at den spiller lyd og video i full HD og støtter 7.1 anlegg? Noen som kan bekreft det? Jeg lurer også på om det er vanskelig å bytte kort, ettersom det er noe jeg aldri har prøvd før... Det står også på Komplett at det er påkrevd med Windows 7, og min drittpc har bare XP 2007 eller noe lignende, vil det fungere for det?

På forhånd Takk!

Mvh. Slydahl.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Slydahl
    Hei!

Jeg har en gammel PC med et ubrukelig lyd/video kort (?) Jeg vil koble PCen min til receiveren min via HDMI kabel (noe den ikke har nå) og lurte på om HIS Radeon HD 5450 Silence 1 GB ( Komplett.no - HIS Radeon HD 5450 1GB DDR3 ) Kunne være en god ide? Den er billig og hørt at den spiller lyd og video i full HD og støtter 7.1 anlegg? Noen som kan bekreft det? Jeg lurer også på om det er vanskelig å bytte kort, ettersom det er noe jeg aldri har prøvd før... Det står også på Komplett at det er påkrevd med Windows 7, og min drittpc har bare XP 2007 eller noe lignende, vil det fungere for det?

På forhånd Takk!

Mvh. Slydahl.
    Heisann, dette er kjempelett å bytte, pass på at du har ledig pci express spor på hovedkortet ditt bare.

Dette vil fungere bra, det vil også spille av full hd lyd og bilde via HDMI. Det vil fungere med win xp, MEN sjekk om driverne støtter full hd lyd og bilde for xp drivere, dette kan du sikkert se eller spørre om på hjemmesiden til HIS

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raskt svar!

Skal sende en E-Post å spørre, tviler vell på at PC gjør det, den er 5 eller 6 år gammel... Men skal sjekke!

Takk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •