Van Den Hul The Magnum Hybrid, og CV XLS 215 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Van Den Hul The Magnum Hybrid, og CV XLS 215 ?

heisann!

har tenkt til og bytte høytalerkabler på mine CV XLS 215, og har vell kommet fremm til at Van Den Hul The Magnum Hybrid kan være noe... ?
    VAN DEN HUL The MAGNUM HYBRID kabel | Hi-Fi Klubben
    er ute etter klar lyd, og god bass. har 5 meters 5mm Biltema fra før, og satser på noe som kan heve bassen mest mulig. er dette et bra valg ? vist ikkje, vilke ville dere valgt ?

takker for svar

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen kabel kan heve bassen. Om du syns kablene er fine og verdt pengene kjøper du de. Ellers kan du se på Supra Classic 4,0 eller Inakustik Excellence 4,0 fra Dynabel som er ganske fornuftige prisede kabler.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Ingen kabel kan heve bassen. Om du syns kablene er fine og verdt pengene kjøper du de. Ellers kan du se på Supra Classic 4,0 eller Inakustik Excellence 4,0 fra Dynabel som er ganske fornuftige prisede kabler.
    Supra Classic 4,0: er dette en bra kabel ? noen som bruker den ? må jo være noe som leder nokk strøm, med tanke på størrelse på høytalerene...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har også sett endel på ARGON 5351 kabel | Hi-Fi Klubben noen meninger om denne ?

Active UOB sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    491
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil du ha mere bass, har du i utgangspungtet to muligheter. Skaff deg en eq eller kjøp en subwoffer. Om jeg ikke misforstår deg lurer du på å bruke ca. kr. 4000,- på kabler, jeg vil sterkt fraråde deg det, da det ikke kan gi deg den ønskede effekt med klar heving av bass.

Bruk heller pengene på en eq, og siden du jo har både høytalere og sub som skal kunne spille rå bass (om ikke veldig dypt) så er nokk eq veien å gå.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UOB
    Vil du ha mere bass, har du i utgangspungtet to muligheter. Skaff deg en eq eller kjøp en subwoffer. Om jeg ikke misforstår deg lurer du på å bruke ca. kr. 4000,- på kabler, jeg vil sterkt fraråde deg det, da det ikke kan gi deg den ønskede effekt med klar heving av bass.

Bruk heller pengene på en eq, eller en god brukt sub. Da kommer du i mål.
    nei, er bare 14 år, så tror ikkje jeg går noe særlig mye høyere en 2000kr. har HFA-18SX fra før, men vill ha litt mere ut av høytalerene. men mulig jeg bare må skifte forforsterker heller...

Newcomer Stereo Light sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv supra kabler og de ga faktisk mer bass, MEN jeg hadde underdimensjonerte kabler fra før. Så hjalp å gå opp til supra 2,5mm

Ville nok IKKE lagt så mye penger i kabler. Bruk de på noe gøy, eller spar til forsterker / høyttaler.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •