Budsjett stereo anlegg/hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Budsjett stereo anlegg/hjemmekino

Hei hå!
    Vil bare si at jeg ganske grønn på dette med stereo/hjemmekino anlegg.

Ønsker å investere i en receiver som har videre potensiale for større høytalere + sub, en det budsjettet tilsier akurrat nå...

Har ett stramt budsjett på 7000,-

Var på Hifi klubben og så på Denon AVR-1912 og Dali Lektor 1. Er ikke dette en fin start pakke som man kan bygge videre på? Lektor kan jo benyttes som bakhøytalere etter hvert :-)

Noen andre forslag?

På forhånd takk :-)

Hilsen Kenneth

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lantesh
    Hei hå!
    Vil bare si at jeg ganske grønn på dette med stereo/hjemmekino anlegg.

Ønsker å investere i en receiver som har videre potensiale for større høytalere + sub, en det budsjettet tilsier akurrat nå...

Har ett stramt budsjett på 7000,-

Var på Hifi klubben og så på Denon AVR-1912 og Dali Lektor 1. Er ikke dette en fin start pakke som man kan bygge videre på? Lektor kan jo benyttes som bakhøytalere etter hvert :-)

Noen andre forslag?

På forhånd takk :-)

Hilsen Kenneth
    7000 er jo ikke så stramt om det bare er 2 høytalere mann skal begynne på. Jeg har gjort det samme.

Kjøpte meg en Denon AVR 1911 til cirka 2500 kroner og Bowers & Wilkins DM 685 til cirka 4500 kroner på HFK.

De låter helt fantastisk med gode toner og veldig, veldig mye dynamikk til å være dome diskant ikke minst god bass, bedre enn B&W høytalere som er et hakk over!.. Dali Lektor er meget gode men til et budjsett på 7000 kan jeg ikke foreslå annet enn B&W sine "entry level" høytalere

Problemet er at man ikke selger 1911 lenger men heller nyere 1912 modellen som etter min forståelse er 99% lik bare at den kan streame apple play eller noe?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •