Jeg er ikke "hardcore" hverken på audio eller film, men har likevel et oppsett i stua som jeg er rimelig godt fornøyd med.

Er i ferd med å lage et kombinert gjeste-/kino-/TV-rom i underetasjen, og har så smått begynt å sysle med tanken på hva jeg skal velge av utstyr.
Planen er et lowbudget oppsett, men likevel noe som "duger" til å se TV og en og annen film.

Rommet er ganske lite og av forskjellige årsaker, så vil "titteretningen" bli på tvers av rommet (ca 2,5m).
Har en LG BD-370 som nok kommer til å få følge av en LG TV i enten 37" eller 42".
Av audioutrustning har jeg lite. Kun ett sett med eldre B&W DM310 med stativ som jeg vurderer å bruke som fronter ledsaget av en senter, en sub og et par bakhøyttalere.

Forsalg til receiver og høyttalere til å "komplimentere" DM310 i et lowbudget oppsett?
Ser at Elkjøp Megastore på Slependen kjører ryddesalg på Onkyo TX-SR508, så denne er alternativ.

Om jeg ikke velger å gå for B&W høyttalere, så kan enda et oppsett med klipsch være aktuelt.
Feks. RB-61, RC-52, RW-10 og S-1, men da blir det nok ikke snakk om lowbudget lenger......

Jeg vet at Onkyo TX-SR508 ikke har preout, men i det lille rommet er det IKKE aktuelt.

Brukte komponenter er helt klart interessant av hensyn til økonomien.

Forslag, tips og råd mottas med takk!