Noen alternativer til Logitech Z-5500?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen alternativer til Logitech Z-5500?

Grunnet plassmangel i en bitteliten leilighet (rett over 20 kvm) kvittet jeg meg med surroundanlegget med gulvstående høytalere og "stor" forsterker til fordel for noen som er mer plasseringsvennlig, men likevel kan gi god lydopplevelse.

Har lest og kikket litt på Z-5500, funnet ut at det burde passe veldig bra hos meg. Forhold mellom pris/plass/lyd så ser det ut til å være veldig bra. Selv i forhold til det "oppgraderte" Z-906...

Men vet dere om noe som kan sammenlignes med dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akuratt i hjemmekino-sammenheng er det lite av pc-anlegg som slår 5500, jeg har i allefall ikke hørt det. Alternativene her er vel Cambridge Minx, Argon junior, Bose, eller ett og annet jalla system fra elkjøp. Cambridge og Bose er de som vil gi deg en oppgradering men fellesnevneren her er mangedobbel pris, noe jeg ikke tror du er ute etter.

Jeg stemmer for Z-5500 i allefall, mange gode minner med dem
    Alternativt ville jeg kanskje byttet ut frontene eller centeren på 5500 da dette gir en stor oppgradering.

Edit: Dali Stile/Fazon sub er også en råsterk motstander her!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vi har nå hat cerwin vega xls 6x2 samt xls6c med en yamaha rx-v667 på 25 kvd funker fjell og har ikke trengt sub

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner vel kanskje og bli vrient å få tak i Z-5500 nå som Z-906 har kommet? Sistnevnte er en nedgradering iforhold til forgjengeren syns jeg. Bedre satelitter men sub'en har ikke snøballsjangs.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Z5500 spiller som bare pokker. Første gang jeg hørte det så fyllte det en svær Siba butikk (kvadrat) med lyd. var sikker på at samtlige pc anlegg i butikken stod på, men jeg skrudde ned volum på ett etter ett og stod tilslutt igjen med dette sølvfarga kontrollpanelet.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke mye 5.1 som koster en ~ 2000 kroner som høres bedre ut en Z5500 fra Logitech. Hadde du dobblet budsjettet eller gått for 2.1 kunne du fått mange gode alternativer. Mener Klipsch har noen 5.1 til under $300 (~1600-1700 kroner amerikansk pris) kanskje du kan titte på de

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mao noe å gå for når man er gjerrigknark som absolutt skal fylle sin bittelille leilighet med noe som kan ligne godlyd!

Kommer til å gå for Z-5500 :-) Takk for svar til alle!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •