Trenger Litt Hjelp Fra di Profesjonelle her :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Trenger Litt Hjelp Fra di Profesjonelle her :)

Hei, Kjøpte meg ny Onkyo Forsterker for å Drive mine Cerwin vega, Spilte vel 1 uke før jeg plutselig fikk skurring i venstre høytaler, da Prøvde jeg Venstre høytalern i høyre utgangen , da funka den Utmerket . Da måtte jeg Kjøpe Ny forsterker tenket jeg . Kjøpte en Yamaha 2010/11 Tror jeg , Spilte med cerwin vegan i 3-4 Måner , Å idag når jeg slo på , Kom den samme Skurringen , Dette forstår jeg ikke ?, Høytalerene er ikke sprengt , men hvorfor skjer dette med forsterkeren ? Lyden Går via Ps3 .

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mkx
    Hei, Kjøpte meg ny Onkyo Forsterker for å Drive mine Cerwin vega, Spilte vel 1 uke før jeg plutselig fikk skurring i venstre høytaler, da Prøvde jeg Venstre høytalern i høyre utgangen , da funka den Utmerket . Da måtte jeg Kjøpe Ny forsterker tenket jeg . Kjøpte en Yamaha 2010/11 Tror jeg , Spilte med cerwin vegan i 3-4 Måner , Å idag når jeg slo på , Kom den samme Skurringen , Dette forstår jeg ikke ?, Høytalerene er ikke sprengt , men hvorfor skjer dette med forsterkeren ? Lyden Går via Ps3 .
    Hvordan har du koblet opp denne?

Prøv bytte HT kabler?
    Prøv bytte analog eller digital overføringskabel fra kilde til forsterkeren?
    Pass på at det ikke ligger et veldig kabelsurr bak rack? at kablene ligger litt fritt så det ikke blir noe forstyrrelser.

EDIT: Tviler på at det er forsterkeren det er noe galt med, er vel noe forstyrrelser i kabler eller lignende.
    Pass på at kabelene sitter godt i?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm

Har koblet opp Med Helt Vanlige Ledninger nå siden Hdmien min er nå Borte . Ps3 Lyden går Inn igjennom Subforsterkern som går til forsterkern nå . så Kjører Bare 2 Cerwin vega å 1 Sub da . Men denne Skurringen er Veldig dyr siden jeg Må handle Ny hver gang . Så hjelp har vært Perfekt å få.

- Ja Alt er Topp i Topp Bakom , Har tatt Forsterkern Ut av Hele Kino opplegge , bare for å teste , å Det skurrer fortsatt.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    koble utenom subforsterkeren, skurrer det da

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy hmm

Da skal jeg prøve bytte Ledninger å Koble rett til forsterkern å kutter ut Subforsterker , Skriver tilbake etter mitt forsøk på Lykke igjen .

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm

Nå har jeg bytta Ledninger å alt funger Perfekt , Men får prøve dette en annen gang med Onky forsterkern Tusentakk !

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mkx
    Nå har jeg bytta Ledninger å alt funger Perfekt , Men får prøve dette en annen gang med Onky forsterkern Tusentakk !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •