Kilde vs Forsterker vs Høyttalere - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8
Viser resultater 141 til 144 av 144
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Helt klart. Men tror ikke jeg ville brukt det som utgangspunkt for en 30k stereo.

Geir Arne
    til 30 k kunne jeg brukt b3 til nød,men ville nok helst valgt noe bedre ja
    har forøvrig hørt de på oppsett til ca 250 k og det var en artig opplevelse
    skulle jeg hatt oppsett til halvparten hadde de absolutt stått på min blokk ihvertfall

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    til 30 k kunne jeg brukt b3 til nød,men ville nok helst valgt noe bedre ja
    har forøvrig hørt de på oppsett til ca 250 k og det var en artig opplevelse
    skulle jeg hatt oppsett til halvparten hadde de absolutt stått på min blokk ihvertfall
    Halvparten av 30k håper jeg, ikke 250k. :P

Har også satt de billigste høyttalerne i huset på ganske dyr elektronikk når det har vært innom. Og mange ganger har det gitt godt resultat.

Geir Arne

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Halvparten av 30k håper jeg, ikke 250k. :P

Har også satt de billigste høyttalerne i huset på ganske dyr elektronikk når det har vært innom. Og mange ganger har det gitt godt resultat.

Geir Arne
    1/2 av 30 ja :wink: ja, det kan være veldig artig med sånne tester utrolig hva man kan få av lyd i enkellte tilfeller

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe - jeg kommer akkurat tilbake fra broren min, hvor jeg har avlevert mine knøttsmå Epos M5 høyttalere. Broren min savnet litt lyd - i og med at han har solgt sine høyttalere og ennå ikke har fått sine nye - og har altså fått låne mine små høyttalere som normalt spiller på mitt lille PCrom. Bare for å kurere abstinensen.

Vel - disse små Eposene - som hadde en listepris hos Lyric Hifi på rundt 6.000 kroner - ble for anledningen koblet opp i et biamping-oppsett med to av de mer velvoksne effekttrinnene på markedet, i samspill med ett av de dyreste drivverk/DAC-oppsettene som er å få tak i. Prislapp på elektronikken er ukjent - men jeg gjetter på oppimot en halv million. Og broren min og jeg bare så på hverandre og sa "fy f.... - gjett om vi er blitt lurt!". Dette var en av de mest overraskende bakoversveiser vi har opplevd - både broren min og jeg.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •