Ps3 som Blueray spiller m surround?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ps3 som Blueray spiller m surround?

Har anskaffet meg ny Samsung 468005, og kjøpte med Samsung 5,1 anlegg, et anlegg som ikke virket og ble returnert dagen etter.

Har en PS3 slim i tilegg og lurer på:
    Har denne en "ok" Blueray spiller god nok for en som synes DVD er bra saker... men som nå vil oppgradere og ha super kvalitet på filmer?

Jeg har ingen forsterker og høytaler foreløpig; hva trenger jeg for å koble opp slik at TV, PS3, en surroundpakke gir en bra opplevelse? Tips til høytalerpakke med forsterker (for jeg må vel ha det og?) Ikke høye, små høytalere..

Da tenker jeg at høytalerene også må være standard tv lyd (toslink eller optisk eller hva det heter?
    Har dette Bose-systemet integrert forsterker eller er det bare en subwoofer..? Bose Acoustimass 6 - Elkjøp

Newcomer Michelangelo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 Slim er en meget kapabel Blu-ray spiller. du kan lese testen selv her : Blu-ray-kuppet | Lyd & Bilde

Og ta en titt på denne pakken, mye lyd for pengene.
    Onkyo TX-NR609B m/ Dynavoice Magic F-6 EX 5.0 Black 5.0 med Forsterker | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 er helt konge. Den nye Slim som jeg har (320gb) støtter DTS-HD Master Audio, noe min 60gb ikke støttet tror jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 er en bra blu-ray spiller og jeg bruker den selv. Hvis du vil ha små høytalere finnes det mange andre alt er bose. Hva er budsjettet ditt?

Hvor "små" må de være? Du trenger en reciver til å drive høytalerne. Det finnes også ferdige pakker med høytalere fra Yamaha, Onkyo m.fl.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    PS3 er helt konge. Den nye Slim som jeg har (320gb) støtter DTS-HD Master Audio, noe min 60gb ikke støttet tror jeg.
    +1 Bruker denne selv, fungerer som bare det, med de nye HD formatene. Slim versjonen that is

Newcomer Nivve sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle ps3-utgaver støtter hd-lyd, men slim sender alt til receiver til dekoding (slik at det står dts hd i displayet) mens de gamle ps3ene dekoder signalet før de sender det (da står det lpcm). Derfor, bruk lpcm på de gamle og bitstream på slim

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •