Bandet i frågan mener jeg er Argentinsk (eller fra et annet Sør-Amerikansk land like ved). Lenge gikk jeg rundt og trodde navnet var Reynolds men jeg får ingen treff på Google med dette. I tillegg vet jeg at trommisen har downs syndrom (eller noe som "ligner") og at mannen som tok initiativ til og leder gruppa startet dette som del i et musikkterapeutisk prosjekt. Dessuten mener jeg han trakterer gitar. I tillegg mener jeg å huske at bandet består av fire medlemmer.

Videre vet jeg det er laget dokumentarfilm om gruppa og at den har vært på verdensturné. (Senest for rundt seks år siden da den sto på plakaten ved større rockefestivaler "rundt omkring" - men husker ikke hvor.) Musikken er å betrakte som improvisert fri jazz-rock/RIO (Rock In Opposition)/eksperimentell.

At gruppenavnet ligner på `(The?) Reynolds`er jeg sikker på men kommer bare ikke på andre alternativer, navnet har "brent seg fast". Man kan si at konseptet er noe av det samme som bak den norske gruppa Desimmelis, men i denne er det bare én med downs. Initiativet er også å lage og spille musikk mer enn å vise at "alle kan", tross handicap. (Utfordringen blir kanskje heller å like musikken, men la gå.)

Håper på innspill, spørsmålet har plaget meg i flere år.