hvilken ørepropper er best for meg??????? :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvilken ørepropper er best for meg??????? :)

hei, har sett på ørepropper, jeg skal bruke til sykling (landvei), og lurte på hvem av disse du selv hadde kjøpt???

kriteriene mine er i denne rekkefølgen, for hva som er viktigst først, og ikke viktigst sist

1.) slitesterke
    2.) føles lette (ingen lange, løse, tunge, og forstyrrende tråder)
    3.) gode å ha i øret (skal brukes 5-6 timer i strekk)
    4.) god bass (skal jo være litt morsomt da man er 14 år)
    5.) kvalitetsintrykk (skal tåle å henge å slenge litt)
    6.) design
    7.) "riktig lydbilde"

disse er mine kandidater

1.)ARGON EP4002 Hodetelefon | Hi-Fi Klubben liker disse pga at jeg har hørt at de har god bass, men den virker ikke så slitesterk pga at kabenen vil ligge å gnisse mot "kabinettet" i hullet den går inn.

2.) DENON AH-C260R Hodetelefon | Hi-Fi Klubben liker designet dems best, men er litt skeptisk til holdbarheten, og kvaliteten.

3.)DENON AH-C360 Hodetelefon | Hi-Fi Klubben liker de ser lit "røffe" ut, og de fikk best score på lyd, men syntes de ser litt tunge ut, og de har ikke samme bassen som argon sine ?

hvem ville du hatt uavhengig av pris?

noen som har en av de nevnte hodetelefonene, og kan dele noen erfaringer?

takker på forhånd for svar, og glader meg til musikk på øret på en sykkeltur!

Active
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet jeg ikke om du sliter med dette, men jeg har store problemer med å få slike propper til å sitte riktig. Endte derfor opp med vanlige hodetelefoner. Begge typer fra sennheiser. Skulle jeg ha kjøpt noe som var for litt mer aktivitet ville jeg nok ha vurdert noe som dette

SENNHEISER Sennheiser/Adidas OMX680 Energisk lys, svette og vann avstøtende sports-propper, 18-20000Hz, justerbare ørebøyler / MULTICOM

Har gode erfaringer med hodetelefoner fra sennheiser, så umiddelbart har jeg ingen innvendinger mot hvordan kvaliteten er, men lydbildet er det jo vanskelig å se for seg på nettet...

Ser de har flere modeller beregnet på sport.

http://www.multicom.no/Oreplugger/ca...pfd=pvk-e0b690

Sennheiser Worldwide: Private Audio / Headphones / Sennheiser/adidas Sports

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, du har nok rett, men jeg vil ha prøpper jeg kan bruke på skolen også, så det kan ikke være noe bøyle eller noe

(av en eller annen grunn, liker jeg ikke sanheisster, men jeg vet ikke hvorfor?)

ikke diskuter den site komentaren min da, men jeg må få ha mine egne meninger:razz:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •