Fence Boost 2010 Forsterker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fence Boost 2010 Forsterker?

Hei, jeg har lett litt etter tråder på dette emnet, men de er alle utdaterte og gamle.

Jeg er 17 år og student, har derfor ikke alt for mye penger og jeg har tenkt å kjøpe meg et sett med Fence Boost 2010 høytallere Home > Home Audio > Loudspeakers > Boost 2010 - FenceAudio

Skulle hatt en forsterker til dette som kunne gi lyd ut både optisk og via rca (eller mini jack) da dette kommer til å bli koblet til dataen min.

Er det noen som hadde villet tatt seg tid til å kikke litt på saken hadde det vært supert da jeg ikke har snøring på hvor jeg skal starte eller hva jeg skal lete etter.

Trenger ikke være det råeste, bare noe som virker og som virker bra

Er det også bra lyd og bass i dette i forhold til mitt Logitech Z-2300? Logitech Z-2300 Specs - PC Speakers - CNET Reviews

Takker på forhånd :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp deg en brukt Nad 372 for eksempel, koster vell mellom 2 og 3k den er veldig kraftig og burde passe bra til dem. Du burde ha et lydkort eller en DAC til pc'n også.

Det vil spille mye bedre enn logitech anlegget. Har hørt logitech greia og lyden var forferdelig syntes nå jeg

på Netthandelen, kan du få de høytalerne til under 1000 spenn

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Supert!

Hovedkortet i dataen har muligheten til å sende lyd ut optisk, så håper ikke det blir noe problem.

Tror du jeg trenger en subb i tillegg? eller bude det holde i massevis med de der.

Har også siklet litt på Fence Boost 212, har hørt at jeg ihvertfall ikke trenger en subb på den. Men holder da den forsterkeren som du fant?

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er formålet med høyttaler kjøpet ditt uansett?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

formål

Er vel egentlig å ha mitt første ordentlige men billige annlegg da jeg er lei Logitech dilldall.

Men jeg er veldig frelst av klar og ren lyd, noe logitechen serverer dårlig.
    Greit om det er bass bare den er ordentlig og presis og ikke bare blafrer ivei...

har sikkert ikke brukt fagspråket nå, men jeg er relativt ny innenfor dette :lol:

Har sett at fnky.no anbefaler Harman Kardon 3490 til Fence Boost 212, denne er ihvertfall veldig veldig veldig billig på ebay, men holder den egentlig mål?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sleggeauto
    Er vel egentlig å ha mitt første ordentlige men billige annlegg da jeg er lei Logitech dilldall.

Men jeg er veldig frelst av klar og ren lyd, noe logitechen serverer dårlig.
    Greit om det er bass bare den er ordentlig og presis og ikke bare blafrer ivei...

har sikkert ikke brukt fagspråket nå, men jeg er relativt ny innenfor dette :lol:

Har sett at fnky.no anbefaler Harman Kardon 3490 til Fence Boost 212, denne er ihvertfall veldig veldig veldig billig på ebay, men holder den egentlig mål?
    Visst du ikke skal kjøpe de billige på netthandelen ville jeg gått for CERWIN-VEGA XLS-28 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Hørte dem på en fest en gang, og de hadde et utrolig bra lyd trykk i rent 2.0 oppsett. Ut ifra det jeg hørte syntes jeg lyden var meget klar og ren. Tror disse er mye bedre enn Fence sine boost 2010. Husker jeg gikk rundt og leita etter hvor subben var plassert, men de hadde ikke sub var bare så mye trykk i høytalerne

Visst du senere føler du trenger mer bass kan du jo altid kjøpe en extra sub Har selv Fence sin 15 tommer home edition sub Fence Audio FS-15mk2 AKTIV - Subwoofer | Høyttaler | Fnky og den spiller vanvittig heftig, men går ikke så dypt. Hopper raskt av på rundt
    33-35 hertz, men det er dypt nok for 99,9% av musikken men ikke dypt nok for film. Tipper den spiller hakket heftigere enn CV sin 15 tommer pga den har 1/3 større forsterker Rister hvertfall så bra hos meg at alle naboene rundt klager og noen ringer til og med polisen når jeg spiller høyt med den

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv hatt Harman 3490 før, og var vanvittig fornøyd. Masse gadgets (tonekontroller for å justere bass og diskant, samt balanse), hodetelefon utgang, optisk inn, fm radio, samt masse kraft, kontroll på elementene, og ganske tøff lyd. En veldig bra forsterker på alle måter :-)

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skriver du skal ha ordentligt anlegg, riktig hifi, og da nevner du Fence?

Dette er ordentligt hifi, et kupp til prisen:MPX.no - PSB Image B6 stativhøyttaler

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

StortN

Nå har det seg sånn da at jeg ville ha noen skikkelig store høyttallere til en billig penge og da er fence ganske midt i blinken :-D og om et par år er jeg ferdig med lærlingtiden så da blir det noe skikkelig bra noe

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er høyt T.S vil spille så er ikke M65 et alternativ?
    Da ville jeg heller vurdert CV eller Klipsch.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •