Fence Boost 2010 Forsterker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fence Boost 2010 Forsterker?

Hei, jeg har lett litt etter tråder på dette emnet, men de er alle utdaterte og gamle.

Jeg er 17 år og student, har derfor ikke alt for mye penger og jeg har tenkt å kjøpe meg et sett med Fence Boost 2010 høytallere Home > Home Audio > Loudspeakers > Boost 2010 - FenceAudio

Skulle hatt en forsterker til dette som kunne gi lyd ut både optisk og via rca (eller mini jack) da dette kommer til å bli koblet til dataen min.

Er det noen som hadde villet tatt seg tid til å kikke litt på saken hadde det vært supert da jeg ikke har snøring på hvor jeg skal starte eller hva jeg skal lete etter.

Trenger ikke være det råeste, bare noe som virker og som virker bra

Er det også bra lyd og bass i dette i forhold til mitt Logitech Z-2300? Logitech Z-2300 Specs - PC Speakers - CNET Reviews

Takker på forhånd :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp deg en brukt Nad 372 for eksempel, koster vell mellom 2 og 3k den er veldig kraftig og burde passe bra til dem. Du burde ha et lydkort eller en DAC til pc'n også.

Det vil spille mye bedre enn logitech anlegget. Har hørt logitech greia og lyden var forferdelig syntes nå jeg

på Netthandelen, kan du få de høytalerne til under 1000 spenn

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Supert!

Hovedkortet i dataen har muligheten til å sende lyd ut optisk, så håper ikke det blir noe problem.

Tror du jeg trenger en subb i tillegg? eller bude det holde i massevis med de der.