Surround vs Stereo - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 35 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 695
    Intermediate Limpalot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    554
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Det høres på mange ut som om det er en eller annen magisk komponent ute og går f.eks i platespillere, men analogt utstyr er nok dessverre (eller heldigvis) bygget på teknologi det også. Begrenset frekvensrespons i toppen, litt ekstra puff i bassen og harmonisk forvrengning gir det mange mener er godlyden, og det er naturligvis ingenting galt i det.
    Hei hei hei hei, benekter du at platespilleren min er magisk også nå?
    Makan!

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    joda, er rommet bygget for lyd er kvasi eq overflødig , ikke mange har det men du har jo brukt argumenter for lydtilpassa rom tidligere i tråden
    rk i pioner lx81 på 804 er ikke lik fantastisk lyd ihvertfall, men en stereo forsterker av kaliber så vil du kunne finne ut av at det bor mer i de ht enn det du klarer å tyne ut med receiver og eq
    Jeg har sagt flere ganger at romkorreksjon/eq ikke kan gjøre spesielt mye lenger opp i frekvensene, men i nedre bassområde er det ikke tvil om at det kan gjøre svært mye i et rom som IKKE er bygget for lyd. Det har vært mitt poeng hele tiden, usikker på hvor du vil hen med å vri på det. Jeg har også sagt at jeg ikke bruker den automatiske romkorreksjonen i lx81 når jeg lytter til stereo.

Å ta alle utfordringer i bassen med bassfeller og lignende er såpass utfordrende at jeg ikke ser det som spesielt urealistisk å ta EQ i bruk selv hvis man har dedikert kjelleren sin til lyd. Hvorvidt man har tenkt til å ta i bruk EQen i en LX-81 eller noe annet har jeg ikke nevnt noe om - men jo bedre rommet er jo mindre EQ trenger man jo? Så da burde selv de tre båndene man har i bassområdet på Pioneeren gjøre susen.
    --
    Thorbjørn

Active merik82 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Limpalot
    Og jeg sier igjen: Hvis du er uenig med meg kunne du vel klare å spa opp noe i nærheten av et argument for ditt syn!
    Det er gjerne det et diskusjonsforum blir brukt til skjønner du, å diskutere.
    For meg blir dette litt som å påstå at en Ferrari F40 er en rask bil, nei jeg har ikke prøvd en, men jeg føler meg rimelig sikker på at påstanden er riktig.
    Hvis du er uenig hadde det vært veldig fint om du kunne forklare hvorfor, da har vi nemlig det vi kaller en diskusjon

Dette er forresten verdens beste headset, å kjøpe noe dyrere er bare tull.
    Og siden du sikkert ikke har prøvd akkurat dette headsettet kan du bare glemme å fortelle meg at det er feil?
    Eller har du grunn til å tro at det ikke stemmer allikevel?

Sånn i tilfelle du ikke oppfatter det, så er det en del sarkasme i dette innlegget.

Det står i mitt forrige innlegg ordrett hva jeg er uenig i..
    Om du enda ikke fortår hva jeg er uenig i, så lar vi det ligge der..

Snakker jo veldig generelt om du ikke har forstått det.. Man bør være moderat i sine meninger, om man ikke har belegg for di..

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Tråden startet med enkel erfaring å nå er du ekspert

Du har ennå ikke svart på spørsmålet....
    hva du hadde før (reciver/høytalere/type oppkopling/urørt eller behandlet av reciver dsp)
    +
    det du har nå som er så mye bedre (din nye stereo forsterker , din nye spiller)
    som gjør at man skal i det hele tatt skjønne hva du refererer til i din tråd da du beskriver din opplevelse med forskjell
    Jeg har heller ikke fått svar på om din sammenligning stereo gammelt utstyr v.s nytt ble gjort med bare bytte av forsterker å samme spiller/høytalere ble benyttet eller hvordan dette faktisk ble gjennomført.

Det eneste du faktisk bruker din skrivetid på er angripe folk som ikke deler din oppfattning

Jeg betviler din kompetanse til å kunne foreta en nøytral sammenligning ut fra meget begrenset informasjon , tilfeldig lytting i butikker
    å en lytteopplevelse mellom en Nad stereoforsterker til knappe 4000 kr som spillte fletta av en Denon reciever som kostet det dobbelte .(mon tro om det var forsterkning som ble sammenlignet eller dac ytelse som den egentlige lydforskjell)
    Dreier dette seg om watt , lydkvalietet , sammenlignet ved samme db?
    Du fremhever en masse forsterkere som er uoppnårlige for ca samme pris reciver.

Du har vel neppe hatt en Pioneer LX hjemme å testet men alikevel kan du angripe uendelig mange ganger de personene som faktisk har å har erfaring fra mye annet utstyr.

Er lydkvalitet for deg volum ?

Dette er like tullete tråd som
    Før hadde jeg en bil med 4 hjuls trekk og ekstrautstyr, så byttet jeg til enkel bil med bare forhjulstrekk.
    Biler med bare trekk på to hjul kjører fletta av 4 hjulstrekk innen samme nybilpris.
    (sier jo ingen verdens ting)

lurer også litt på dette da du for senest 11 dager siden ikke forstod hvorfor du fikk to signal kabler når du bestilte van den hul. Virker jo ikke helt som om kompetansjen din for å komme med slike "bastante" meninger er på topp, uten at jeg egentlig kan si det.

er forøvrig en av "stereogutta".

Intermediate Limpalot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    554
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av merik82
    Det står i mitt forrige innlegg ordrett hva jeg er uenig i..
    Om du enda ikke fortår hva jeg er uenig i, så lar vi det ligge der..

Snakker jo veldig generelt om du ikke har forstått det.. Man bør være moderat i sine meninger, om man ikke har belegg for di..
    Hey!
    Og vi fikk enda ett innlegg blottet for argumentasjon!!
    Ba ikke jeg deg pent om å bli overrasket?
    Nå tror jeg kanskje jeg dropper abonnementet på denne tråden....jepp, det gjør jeg...
    Ha en fortreffelig helg, det har jeg

Ps. De heter det, ikke di....

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Les gjerne mitt hjertesukk her: http://avforum.no/forum/generelt-aud...ml#post1662809

Det er relevant for denne farsen av en diskusjon også..
    --
    Thorbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil påstå at du antageligvis ikke vil være i stand til å høre forskjell engang. mid/high-end surroundforsterkere i 15-20,000kr klassen har svært god lyd.

Jeg gikk fra Electrocompaniet til Pioneer, og har ikke savnet EC et sekund.
    Forskjellene er ikke "kjempestore", de er små, og i praksis ubetydelige for de aller fleste. For ordens skyld var det AW250 til 40,000 - mens jeg nå har vel så god lyd (riktignok ikke like mye effekt) fra en Pioneer som ny koster under 20,000. Verden går fremover.

Det er naturligvis bortkastede penger å kjøpe surroundforsterker hvis du ikke er interessert i surround, men de som ønsker flerkanals lyd til film kan med god samvittighet kjøpe en god surroundforsterker. Den vil gjøre en flott jobb til stereo også.

meget god stereolyd for 15-20 k i receiver har jeg ikke opplevd enda, men jeg har opplevd god lyd til å være nettopp en receiver
    selv om man kobler på ett effektrinn er det mye å hente lydmessig for de som er glad i stereo lytting, en effektforsterker klarer ikke å gjennskape noe som forsvinner i pre delen, ta en kikk inni en receiver i denne prisklassen, legg sammen 2+2 og de fleste finner ut at alt som er presset inn i den påvirker lyden
    hvis ikke jeg tar helt feil så er det vel de som tuner lyden i pioneer recveivere som byttet ut type chassis skruer fordi det hadde lydmessig bonuser.
    for de som bare er ute etter underholdning , at det skal låte greit, så holder denne løsningen lenge, men skal man derimot utforske 2 kanals lyd seriøst er det i mine øyne en blindgate å begynne i enden med streaming og receiver.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UOB
    Absolutt ikke enig i dette. Jo mere opp i kvalitet du kommer på en surroundreciver/prosessor, jo mindre vil du tjene på å legge disse pengene i en ren stereoforsterker. Og i prisen rundt 20 000,- tror jeg du har kommet opp i det nivået hvor forskjellene er veldig små.

Det man må tenke på er at mange av disse "dyre" integrerte forsterkerne produserers av små produsenter i høykost land, mens Yamaha, Pioneer etc. produseres jo i veldig store kvanta i forhold, og i lavkost land. Altså vil den reelle komponentkost være mye høyere på Reciver/prosessor i forhold til den integrerte forsterkeren. Dermed er argumentet for at "du betaler for mye mere i en reciver, derved er den enkelte komponent mye dårligere" ikke lenger gyldig.

det som dog i høyeste grad har noe å si er kvaliteten på komponente som brukes og det som faktisk skjer når man presser ett chassis fullt av de nesten oppe på hverandre
    kan ikke være vanskelig å se det ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UOB
    Det er jo det jeg sier ikke stemmer, jeg vil tro at en suround reciver til 20 000,- er vesentlig bedre på stereo en en stereoforsterker til 8000,-. Faktisk er min påstand at en reciver til 20 000,- er like god (i mange tilfelle) som en integrert til 20 000,-. Og går man opp, til en prosessor til 30 000,- så er den like god som stereo pre, som en stereo pre til 30 000,-. Det siste har jeg prøvd uten å ha prøvd mange alternativer på markedet. Mulig jeg har dårlige ører, men jeg hører ikke stor forskjell på forforsterkere i noen prisklasser.

her er jeg ikke enig, selvfølgelig hjelper det lydmessig å ha en prossesor kontra receiver som pre men at en slik matcher en stereopre til samme pris?
    hva har du testet da ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres ut som rene spekulasjoner og overtro på meg, eventuelt har du bare hørt på fislereceivere i 3-4,000 kronersklassen som ikke hadde nok effekt til å drive høyttalerne du koblet til.

Jeg vil minne om at alle de store produsentene av surroundreceivere har laget gode stereoforsterkere siden før du ble født. Det er ikke slik at de plutselig har hue under armen og ikke aner hva de holder på med når de bygger receivere. Forsterkertrinn er ikke rakettforskning.

hmmm, hvis du mener da at din pioneer har krefter til å dra hva dette måtte være, bw f.eks fullt ut så må jeg le av den påstanden , rett og slett
    det er latterlig å påstå at produsentene lager like gode receivere som stereoforsterkere utifra at de vet hva de gjør ? alt de gjør går på å selge mer enn konkurentene , dvs de må presse mest mulig inn i en boks
    ergo ett kompromiss uten like med det lydmessige aspektet av det hele
    fungerer til film

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Hvor mange enheter blir det solgt og hva med prissegmentering?

oki, så det som selger mest er best ? hvermansen bestemmer det ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hektor
    Er det noen som har noen tall på hvor mange surround receivere kontra to kanals som blir solgt i Norge per år? Får litt inntrykk i denne tråden at to kanals er vanvittig nisje.

to kanals er mer for de som er stereo orienterte, se på hfs så er bildet litt annerledes enn her inne, dette er jo forumet hvor kino produkter pusjes over en lav sko, når man snakker om f.eks klipsch her inne er det ihvertfall 80% uttalelser som skulle få en til å tro at de duger bare til film, på hfs , motsatt

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne jo vært interessant, men vil tippe det selges flere surroundreceivere hvertfall, hvor mye mer vet jeg ikke.

Tenker hvertfall at folk som kjøper f.eks DENON PMA-A100 Integrert forsterker | Hi-Fi Klubben i dag gjør det litt av samme grunn som folk kjøper dyr klokke. Det er gøy og ha og oser kvalitet, men viser ikke nødvendigvis tiden bedre enn en langt billigere klokke.

utifra den sammenligningen kunne jo du ha kjøpt den minste pioneeren også?

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm, hvis du mener da at din pioneer har krefter til å dra hva dette måtte være, bw f.eks fullt ut så må jeg le av den påstanden , rett og slett
    det er latterlig å påstå at produsentene lager like gode receivere som stereoforsterkere utifra at de vet hva de gjør ? alt de gjør går på å selge mer enn konkurentene , dvs de må presse mest mulig inn i en boks
    ergo ett kompromiss uten like med det lydmessige aspektet av det hele
    fungerer til film
    Høyttalerne mine spiller kun fra 80hz og oppover (resten tar suben seg av), noe som avlaster forsterkeren en god del, og ja jeg mener i fullt alvor at Pioneeren har nok effekt til å håndtere disse høyttalerne på de lydnivåer jeg lytter til.

En forutsetning for å selge mer enn konkurrentene er også at det låter bra, da stort sett alle både som kjøper produktene og anmelder dem i bladene faktisk har dette som et kriterium. Så å si at de ignorerer dette faller jo på sin urimelighet.

Dette gjelder generelt, og når det gjelder Pioneers dyreste surroundforsterkere spesielt så kan du jo ta en titt her: AIR Studios - Technical - Pioneer

AIR Studios Sound Tuning
    The AIR Studios logo on a Pioneer product means we have been involved in the design since the prototype. It is a guarantee that some of the best 'ears' in the world have approved the product. There are two levels of certification; Monitor Reference for critical applications and Monitor for less critical applications.

Philosophy
    AIR's experience in surround film scoring and pure stereo music recording means we have some strong ideas about designing a home theatre amplifier.
    Stereo must sound excellent and multi-channel should be just as good. This requires identical, independent, discrete power amps for each channel.
    No unnecessary digital processing. 'Direct' modes that genuinely provide as clean a signal path as possible.
    Mixing room monitors are aligned for correct distance, SPL and frequency response. Such adjustments are required at home without recourse to a professional acoustician.
    Pioneer met and exceeded these requirements with Discrete Output A.D.E MOSFET, Direct Construction and Advanced MCACC.

Development
    Listening tests are conducted in our control rooms (usually Studio 3) by a panel of recording, mixing and technical engineers at each stage of development. Pioneer design engineers perform on-site modifications if necessary. When the final listening tests are complete and we are happy with sonic performance the pre-production prototype is shipped back to Japan. It is stripped and provides the build list for all production models which are thus replicas of the products approved at AIR.
    --
    Thorbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I din verden er det logisk, jeg er helt uenig. Det er hyggelig at du har fått til et oppsett med en lyd du er fornøyd med, og tilfeldigvis stod det en receiver i ditt forrige oppsett som du ikke synes låt like bra.

Mange andre her på forumet har funnet godlyden MED en surroundreceiver. Muligheten til manuelt eller automatisk justere lyden med EQ gjør eksempelvis at forutsetningen for god lyd i bassen er langt bedre med en surroundreceiver enn med en tradisjonell stereoforsterker. Det er mange veier til Rom.

Det virker også som om du tror det er komponentprisen som er hoveddelen av det du betaler når du kjøper en forsterker, det stemmer overhodet ikke. Deleprisen er en svært liten del av totalprisen på det produktet du plukker opp hos din forhandler.

PS: Brus og ferdigblandet saft har omtrent samme sukkerinnhold.

mange vet ikke bedre , fordi de blir presentert fakta her inne som tilsier at de ikke går glipp av noe lydmessig ved å kjøre en receiver som hjerte i oppsettet, kan jo lure på hvor mange som da har hørt ett oki stereo oppsett
    kontra ett receiver oppsett
    hvis en receiver til 20 k er så j.... bra , hvorfor skal man da komme med en ny modell samme år eller neste år ? hvor alt igjen er så ....... mye bedre ?
    det som regnes som gode eq idag er latterlig forbigått om 2-3 år
    receivere er konsument produkter og det å hause slike produkter frem som Tha Bomb og bang for the bucks er jo tragisk feil
    det er nødvendige produkter å ha for de som ser film og spiller , men kan ikke måle seg mot hva man finner til musikk lytting i stereoverdenen
    ihvertfall hvis målet er å få best mulig lyd ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høyttalerne mine spiller kun fra 80hz og oppover (resten tar suben seg av), noe som avlaster forsterkeren en god del, og ja jeg mener i fullt alvor at Pioneeren har nok effekt til å håndtere disse høyttalerne på de lydnivåer jeg lytter til.

En forutsetning for å selge mer enn konkurrentene er også at det låter bra, da stort sett alle både som kjøper produktene og anmelder dem i bladene faktisk har dette som et kriterium. Så å si at de ignorerer dette faller jo på sin urimelighet.

Dette gjelder generelt, og når det gjelder Pioneers dyreste surroundforsterkere spesielt så kan du jo ta en titt her: AIR Studios - Technical - Pioneer

AIR Studios Sound Tuning
    The AIR Studios logo on a Pioneer product means we have been involved in the design since the prototype. It is a guarantee that some of the best 'ears' in the world have approved the product. There are two levels of certification; Monitor Reference for critical applications and Monitor for less critical applications.

Philosophy
    AIR's experience in surround film scoring and pure stereo music recording means we have some strong ideas about designing a home theatre amplifier.
    Stereo must sound excellent and multi-channel should be just as good. This requires identical, independent, discrete power amps for each channel.
    No unnecessary digital processing. 'Direct' modes that genuinely provide as clean a signal path as possible.
    Mixing room monitors are aligned for correct distance, SPL and frequency response. Such adjustments are required at home without recourse to a professional acoustician.
    Pioneer met and exceeded these requirements with Discrete Output A.D.E MOSFET, Direct Construction and Advanced MCACC.

Development
    Listening tests are conducted in our control rooms (usually Studio 3) by a panel of recording, mixing and technical engineers at each stage of development. Pioneer design engineers perform on-site modifications if necessary. When the final listening tests are complete and we are happy with sonic performance the pre-production prototype is shipped back to Japan. It is stripped and provides the build list for all production models which are thus replicas of the products approved at AIR.

dette er jo helt greit, kjenner til dette fra før, men at den forsatt henter ut alt fra dine bw er en påstand jeg forsatt ler av, ikke vondt ment
    greie penger for lydstudioet og fin gimmick for pioneer

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis en receiver til 20 k er så j.... bra , hvorfor skal man da komme med en ny modell samme år eller neste år ? hvor alt igjen er så ....... mye bedre ?
    det som regnes som gode eq idag er latterlig forbigått om 2-3 år
    receivere er konsument produkter og det å hause slike produkter frem som Tha Bomb og bang for the bucks er jo tragisk feil
    det er nødvendige produkter å ha for de som ser film og spiller , men kan ikke måle seg mot hva man finner til musikk lytting i stereoverdenen
    ihvertfall hvis målet er å få best mulig lyd ?
    At det kommer nye surroundforsterkere har jo som du sikkert vet ikke primært med endringer i lydkvalitet å gjøre (selv om dette også har blitt mye bedre de siste 10 årene da kravet til nettopp lydkvalitet har gått drastisk opp når flere og flere har anlegg som kombinerer stereo og surround), men funksjonalitet.

Forøvrig virker det som om du har lest hele tråden på nytt og ønsker å diskutere alt en gang til, det har jeg ingen intensjon om.
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette er jo helt greit, kjenner til dette fra før, men at den forsatt henter ut alt fra dine bw er en påstand jeg forsatt ler av, ikke vondt ment
    greie penger for lydstudioet og fin gimmick for pioneer
    All den tid jeg har hatt rundt 10 par B&W og testet de på enda flere forsterkere (både stereo og surround) så velger jeg å basere min oppfatning på denne erfaringen snarere enn dine latterkuler.
    --
    Thorbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At det kommer nye surroundforsterkere har jo som du sikkert vet ikke primært med endringer i lydkvalitet å gjøre (selv om dette også har blitt mye bedre de siste 10 årene da kravet til nettopp lydkvalitet har gått drastisk opp når flere og flere har anlegg som kombinerer stereo og surround), men funksjonalitet.

Forøvrig virker det som om du har lest hele tråden på nytt og ønsker å diskutere alt en gang til, det har jeg ingen intensjon om.

jeg ønsker bare å lage litt blest om dette, slik at ikke alle biter uten videre på denne påstanden om receivere, og så angående anmeldelser i blader ? er jo helt på trynet å dra inn, det er jo ikke en objektiv bransje i det hele tatt
    og hvis du har hatt 10 par bw ht og funnet ut at pioneer recevier er det som gjør jobben best på de så lykke til, da har vi nok ikke noe å diskutere mer nei

edit forresten det med økning i lydkvalitet på receivere år til år er relevant på den måten at bladene ofte skriver, det er ikke lenge siden vi måtte mye høyere i pris for denne kvaliteten, er neste sjokkerende hvor mye godlyd man får for 5000 kr

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg ønsker bare å lage litt blest om dette, slik at ikke alle biter uten videre på denne påstanden om receivere, og så angående anmeldelser i blader ? er jo helt på trynet å dra inn, det er jo ikke en objektiv bransje i det hele tatt
    og hvis du har hatt 10 par bw ht og funnet ut at pioneer recevier er det som gjør jobben best på de så lykke til, da har vi nok ikke noe å diskutere mer nei

edit forresten det med økning i lydkvalitet på receivere år til år er relevant på den måten at bladene ofte skriver, det er ikke lenge siden vi måtte mye høyere i pris for denne kvaliteten, er neste sjokkerende hvor mye godlyd man får for 5000 kr
    Dette var et såpass rotete innlegg at jeg er litt usikker på hva du mener. Det er jo prisverdig at du ikke tar alt du leser i blader for god fisk i allefall. Hadde alle i denne diskusjonen vært like kritiske til øvrige inntrykk de fikk også, så hadde det nok vært lettere å bli enige.

Hvis du har testet ICE-forsterkerne til Pioneer på 800-serien og ikke fått dette til å låte bra, så må jeg jo bare beklage at du ikke har fått dette til å spille slik du ønsker. Jeg forsikrer deg om at det fungerer veldig bra her.
    --
    Thorbjørn

Side 14 av 35 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •