Billig, og bra hjemmekino anlegg??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig, og bra hjemmekino anlegg??

yoo

Er 17 år, og bruker kun en gammel forsterker og 2 høytalere og en basser, men kunne tenkt å oppgradert til 5.1 sorround, får å få mere opplevelse når jeg ser film. Men er på jakt etter så billig og bra som mulig. jeg bor hjemme hos foreldrene mine, så jeg skal ikke skaffe meg no skikkelig før jeg flytter. men mens jeg bor jeg enda kunne jeg tenkt å skaffe meg no miderltidig. noen anbefalinger?? ^^

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Surround.no har mye billigt og bra utstyr:-)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finn først ut hvor mye du har tenkt å bruke på dette.
    Er budsjettet begrenset ville jeg ha sett på AVtorget og Finn etter en brukt surroundreciever.
    De høyttalerene du har fra før kan brukes til fronter hvis du er fornøyd med de, eller "degraderes" til bakhøyttalere hvis du kjøper "nye" fronter. Kanskje noen du kjenner har noen høyttalere liggende som de ikke bruker.
    Rimelig senter kan du også finne brukt.

Det trenger ikke koste mye å oppgradere til surround. Uansett vil filmopplevelsen bli mye større.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du er på budsjett, og har brukbare fronter så kan du vurdere å kjøre Phantom senter. dvs. 4.1. Der frontene tar senterkanalen.

MANGE gode og brukte recivere ute og går.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av omv
    Finn først ut hvor mye du har tenkt å bruke på dette.
    Er budsjettet begrenset ville jeg ha sett på AVtorget og Finn etter en brukt surroundreciever.
    De høyttalerene du har fra før kan brukes til fronter hvis du er fornøyd med de, eller "degraderes" til bakhøyttalere hvis du kjøper "nye" fronter. Kanskje noen du kjenner har noen høyttalere liggende som de ikke bruker.
    Rimelig senter kan du også finne brukt.

Det trenger ikke koste mye å oppgradere til surround. Uansett vil filmopplevelsen bli mye større.
    Takk for hvor. Hvor mye jeg har tenkt å bruke dette? ser rundt i gjenomsnttet 30-50 filmer i mnd, rundt 2-3 stykker hver dag + serier. Så det blir en del for å si det som du ser. Problemer er at jeg ikke tjener store penger, derfor har jeg ikke så mye å legge ut heller. Må ha stående bakhøytalere også, da jeg ikke har vegg på meg dessverre. Du sier det ikke tregner å koste så mye for å øke den visuelle film opplevelsen et hall eller to fra nå, noen anbefalinger på et hjemmekino anlegg jeg kan statse på? Skal hvertfall klare noen tusen.. Tenker maks grena går på 5 k, men som sagt. så billig som mulig, men samtidig så bra som mulig. får jeg et greit til 2 k, men vist et til 3k er endel bedre statser jeg heller på det. ^^

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •