Jævla POTTEPLANTE!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jævla POTTEPLANTE!

**** heller, i en ukes tid nå har lyden i høytalerene mine hørtes litt sprukket ut i de dypere tonene når jeg har spilt litt høyt. Det skurret litt og det var en ekstra lyd der som ikke skulle ha vert der...

Så jeg tester og tester, og finner plutselig ut at lyden som vistnok bare kom fra den ene høytaleren også var der når jeg satte balance til kun å spille på den andre høytaleren. Noe som gjorde meg enda mer forundret

Så jeg tester, tester og tester og vurderer om jeg må bort på hifi-klubben og få dem til å se på det. Men så plutselig slår det meg, rett bak hifi-bordet mitt står den en liten todelt selvvannende potteplante.

Gjett hva som laget lyden?

Godt å kunne puste lettet ut ^^

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde også en periode da kona bestemte at "VI" syntes at potteplanter rundt anlegget var fint. Det er heldigvis over nå:-D

Fint at det bare var et biologisk problem da

Intermediate Limpalot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    554
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahaha, er alltid like morsomt det der, hadde noe av den samme opplevelsen da en kompis som var innom for prøvelytting mente han hørte ulyd i bassen når vi virkelig vrei opp, så da ble vi jo sittende å spille høyt da mens jeg prøvde å høre hva det var han hørte....og så fant vi det plutselig ut....
    Da datt nemlig den lysestaken han hadde hørt vibrere på hylla over hodet hans ned, og etter at han var ferdig med å banne var ulyden borte

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •