Klipsch eller B&W? - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 9 av 21 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 403
    Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Men Audi A6 er jo bedre enn noen andre BMW'er til samme pris og Audi R8 > alle BMW'er..

Og Audi Q5/7 > BMW X3/5
    For et skrudd syn du har på bilverden da. :P

Geir Arne

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Har aldri fått en skikkelig demo på Palladium serien til Klipsch jeg heller, så håper den dagen dukker opp. Men sånn rent generelt valg av hi-end i større klasser, skulle det ikke forrundre meg et øyeblikk om 804, 803 eller 802 hadde havnet i stua her om penger ikke hadde vært noe problem. :-) Så jeg retter meg selv, og sier meg enig med Olebrum. Ja takk, begge deler :-D

skulle jeg kjøpt såpass dyre ht og hadde hatt plass så hadde det blitt hønn på meg, eneste alternativet til de som ikke er klipsch er usher be, titanic ht
    da snakker man utseende og lyd

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi-nevøen
    Du mener Klipsch her skjønner jeg :P Når du snakker om hi-fi ******* altså Fikk hørt på CM8 igjen i dag. Herlig høyttaler altså

smaken er som baken, men mange som går fra klipsch til bw kommer igjen
    "kjedelig" er ord som går igjen da, men det kan jo hende det bare er tilfeldigheter
    klipsch bør vel egentlig sammenlignes mot andre merker også bw
    bw kontra dali og usher er vel mer riktig utgangspunkt for en saklig diskusjon

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men Audi A6 er jo bedre enn noen andre BMW'er til samme pris og Audi R8 > alle BMW'er..

Og Audi Q5/7 > BMW X3/5
    Godt at du tok poenget... ;-)

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amunds
    Godt at du tok poenget... ;-)
    Jaja, dårlig eksempel. BMW er jo jalletralle og Audi er faktisk ganske fint.

Du burde heller ha sagt Renault og Peugot eller Lamborghini / Aston Martin
    de er mer smak og behag

Intermediate HiFi-nevøen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, dårlig eksempel. BMW er jo jalletralle og Audi er faktisk ganske fint.
    Blir samme opplegget her som med høyttalerne vi snakker om. Jeg sier som Jeremy Clarkson på Top Gear: "all Audi owners are cocks" Audi er mao den nye "jalletralla" og BMW er kult igjen

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    "kjedelig" er ord som går igjen da, men det kan jo hende det bare er tilfeldigheter
    Det er sikkert mye lettere å få en B&W til å bli kjedelig enn eksempelvis Klipsch, ja. Handler igjen om matching. Men til gjengjeld er det mye lettere å få en Klipsch til å høres ut som... tja... om man tråkker en katt på halen :P Les: skrikete

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sikkert mye lettere å få en B&W til å bli kjedelig enn eksempelvis Klipsch, ja. Handler igjen om matching. Men til gjengjeld er det mye lettere å få en Klipsch til å høres ut som... tja... om man tråkker en katt på halen :P Les: skrikete

jeg ser du har erfaring med det med å få oppsett til å skrike som ei katte :twisted: :twisted:

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg ser du har erfaring med det med å få oppsett til å skrike som ei katte :twisted: :twisted:
    Ikke sikker på hva du referer til her, faktisk. Tenker du på noe i mitt oppsett? Eller noe jeg har kommentert i denne tråden?

Jeg har ikke vanskelig for å få en Klipsch til å skrike om det er det du tenker på. Ellers har jeg brukt mye tid på å få Daliene mine til å ikke låte skrikete, noe jeg sikkert har skrevet i flere tråder.

Kommentaren din tyder på at det ligger noe ironi/sarkasme der, men den stemmer forøvrig rimelig bra

Active merik82 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Veldig enig i den siste settninga.. Klipsch er egentlig ikke god nok til å matches med b&w..
    Bra du har kommet til fornuft
    hahahaha...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke sikker på hva du referer til her, faktisk. Tenker du på noe i mitt oppsett? Eller noe jeg har kommentert i denne tråden?

Jeg har ikke vanskelig for å få en Klipsch til å skrike om det er det du tenker på. Ellers har jeg brukt mye tid på å få Daliene mine til å ikke låte skrikete, noe jeg sikkert har skrevet i flere tråder.

Kommentaren din tyder på at det ligger noe ironi/sarkasme der, men den stemmer forøvrig rimelig bra

bare humoristisk ironi :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av merik82
    Veldig enig i den siste settninga.. Klipsch er egentlig ikke god nok til å matches med b&w..
    Bra du har kommet til fornuft
    hahahaha...

mente motsatt jeg da, klipsch kan vanskelig sammenlignes med noe som bare har ytre skjønnhet og lite innhold :twisted: :twisted:

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mente motsatt jeg da, klipsch kan vanskelig sammenlignes med noe som bare har ytre skjønnhet og lite innhold :twisted: :twisted:
    Noe som bare viser hvor mye du har missforstått. I beste mening.

B&W: Find out about our technology - Bowers & Wilkins | B&W Speakers

Klipsch: Klipsch Audio Technologies

1-0?

Geir Arne

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Noe som bare viser hvor mye du har missforstått. I beste mening.

B&W: Find out about our technology - Bowers & Wilkins | B&W Speakers

Klipsch: Klipsch Audio Technologies

1-0?

Geir Arne

:-D spørs hvordan man tolker det jeg skrev, for meg gir klipsch musikkglede, allså innhold. bw gjør det ikke
    1-0 ? :twisted: :twisted:
    vinklingen din var jo usedvanlig usaklig også til deg å være , klipsch har da bedre sider å vise til når det gjelder utviklingen sin enn den linken din

jostein

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-D spørs hvordan man tolker det jeg skrev, for meg gir klipsch musikkglede, allså innhold. bw gjør det ikke
    1-0 ? :twisted: :twisted:
    vinklingen din var jo usedvanlig usaklig også til deg å være , klipsch har da bedre sider å vise til når det gjelder utviklingen sin enn den linken din

jostein
    Finner du en link å vise til? Som Klipsch står bak?

- Det blir ikke 1-0 til Klipsch fordi at Jostein liker dem best. Det kan vi jo se på avstemningen når den er ferdig, så ser vi hvem som scorer Kan se ut som det blir 2-0 slik sett, men ikke med den største marginen.

Hvilken høyttaler som gir musikkglede er heldigvis smaksak.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faktisk så tror jeg ikke denne avstemningen kan få noen av disse merkene til å vinne eller tape. For alt i alt så er dette en smakssak. Det nytter ikke sitte her å krangle om hva som er best, folk må rett å slett bare godta att noen liker Klipsch å andre liker B&W, di som liker hvilke får for all del bare gjøre det. Noen liker å gjemme seg bak publikum, å noen liker å sitte med vokalisten på fanget.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Noen liker å gjemme seg bak publikum, å noen liker å sitte med vokalisten på fanget.
    Hvorav førstnevnte er B&W og sistnevnte Klipsch da eller? I såfall smørte du tjukt på :P

Ellers er jeg enig. Som jeg også har sagt tidligere i denne tråden. Men om B&W vinner avstemningen, kommer jeg alikvel til å se på det som en seier. Tipper du gjør det samme med Klispch, selv om du er så diplomatisk du bare kan med Klipschene dine :P

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorav førstnevnte er B&W og sistnevnte Klipsch da eller? I såfall smørte du tjukt på :P

Ellers er jeg enig. Som jeg også har sagt tidligere i denne tråden. Men om B&W vinner avstemningen, kommer jeg alikvel til å se på det som en seier. Tipper du gjør det samme med Klispch, selv om du er så diplomatisk du bare kan med Klipschene dine :P
    Hehe, ja jeg smurte vell kanskje litt tjukt på. Men min personlige erfaring er att jeg ikke får den musikk opplevelsen med B&W som jeg får med Klipsch. Men det igjenn er MIN mening å synspungt, å det er slik mine ører opplever det.

Det eneste B&W opsettet jeg virkelig syntest rocka vilt på musikk er dette B&W THX

Vil ikke kalle det noe seier, fordi det er kunn flerallet som avgjør hvem som vinner. Kanskje om det var ett annet forum, så hadde Klipsch hatt flertallet på sin side.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja jeg smurte vell kanskje litt tjukt på. Men min personlige erfaring er att jeg ikke får den musikk opplevelsen med B&W som jeg får med Klipsch. Men det igjenn er MIN mening å synspungt, å det er slik mine ører opplever det.
    La frem en teori tidligere i tråden her. Liker du Klispch, så liker du ikke B&W, og motsatt det samme. Noen begynte å krangle på det også, da. Men føler fortsatt det til dels stemmer. Var vel til dels det du sa også :P

Vil ikke kalle det noe seier, fordi det er kunn flerallet som avgjør hvem som vinner. Kanskje om det var ett annet forum, så hadde Klipsch hatt flertallet på sin side.
    Liten seier, da. Kompromiss?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La frem en teori tidligere i tråden her. Liker du Klispch, så liker du ikke B&W, og motsatt det samme. Noen begynte å krangle på det også, da. Men føler fortsatt det til dels stemmer. Var vel til dels det du sa også :P

Liten seier, da. Kompromiss?
    Jeg er ikke uenig med deg i den teorien din nei.

Lurer på om denne tråden noen gang kommer til å bli stille

Mvh
    Svein S

Side 9 av 21 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •