Klipsch eller B&W? - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 13 av 21 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    B&W uten tvil. Hvorfor? De er mer "korrekte" og det liker jeg.

uenig til de grader, men fair enough å ha forskjellig mening

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi-nevøen
    Du ser ikke relevansen av lydstudioer som velger B&W fremfor Klipsch i en tråd som omhandler hvilket merke som er best mellom B&W og Klipsch?

nei

Intermediate HiFi-nevøen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    nei , men er bw årsaken da til at 90 % av musikken som gies ut er av ræva kvalitet da eller? virker som det er konklusjonen, kanskje derfor dynamikken mangler i svært mange innspillinger og kanskje derfor denne tråden eksisterer
    The Loudness war
    da skjønner jeg det med engang, takker så mye, da får vi skrive brev og få de til å bytte ht
    Abbey Road Studios leverer ikke så mye av dårlig kvalitet, nei. Finn noen innspillinger derfra så kan du teste dem på Klipschene dine. Så skal du nok se at de er bra

Hadde flere studioer investert i Nautilus-serie hadde vi muligens sett mindre musikk med dårlig kvalitet. Her er det sikkert andre ting som spiller inn også da. Men anyway...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jokk: Hvorfor er det så viktig for deg at alle skal like Klipsch ?
    Er vel ikke verre enn at du holder på Klipsch og er kjempefornøyd med det valget, og bare ler av alle "oss" B&W-tullingene... :-)

Vi er jo tydeligvis stokk dumme som har valgt B&W - og jeg skjønner ikke
    at du gidder diskutere med kompetanseløse tapere som oss, som slenger rundt oss med argumenter som ikke har noe relevanse i denne saken what so ever... :-D

Tenk å dra frem lydstudio som bruker B&W i en "Klipsch vs. B&W"-tråd a... Noe så dumt!

Blir like dumt som å si at Messi bruker Adidas i en "Adidas vs. Nike"-tråd, eller at Schumacher kjørte Ferrari(eller hva han nå gjorde) i en "Ferrari vs. McLaren"-tråd... :-D

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på hvilken måte , for jeg vet om mange flere merker som brukes i mange lydstudier
    Bruker noen av de Klipsch da eller? Iom at tråden omhandler disse to nevnte merker...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Abbey Road Studios leverer ikke så mye av dårlig kvalitet, nei. Finn noen innspillinger derfra så kan du teste dem på Klipschene dine. Så skal du nok se at de er bra

Hadde flere studioer investert i Nautilus-serie hadde vi muligens sett mindre musikk med dårlig kvalitet. Her er det sikkert andre ting som spiller inn også da. Men anyway...

denne gidder jeg ikke svare på for det er helt andre grunner enn ht som gjør det slik

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker noen av de Klipsch da eller? Iom at tråden omhandler disse to nevnte merker...
    hva er relevansen ? fortell meg det så kan jeg svare

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne gidder jeg ikke svare på for det er helt andre grunner enn ht som gjør det slik
    Litt derfor jeg modererte meg og nevnte at andre ting spiller noen rolle også

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amunds
    jokk: Hvorfor er det så viktig for deg at alle skal like Klipsch ?
    Er vel ikke verre enn at du holder på Klipsch og er kjempefornøyd med det valget, og bare ler av alle "oss" B&W-tullingene... :-)

Vi er jo tydeligvis stokk dumme som har valgt B&W - og jeg skjønner ikke
    at du gidder diskutere med kompetanseløse tapere som oss, som slenger rundt oss med argumenter som ikke har noe relevanse i denne saken what so ever... :-D

Tenk å dra frem lydstudio som bruker B&W i en "Klipsch vs. B&W"-tråd a... Noe så dumt!

Blir like dumt som å si at Messi bruker Adidas i en "Adidas vs. Nike"-tråd, eller at Schumacher kjørte Ferrari(eller hva han nå gjorde) i en "Ferrari vs. McLaren"-tråd... :-D

nå må du trekke inn årene og faktisk lese hva jeg skriver, og ikke legge meninger i munnen min, alle liker ikke klipsch oh det er bra, variasjon er viktig, men å sette frem argumenter uten å kunne bygge under de er vel dumt og lite konstruktivt, vanskelig å diskutere da

bw eiere er vel som folk flest og har ikke kallt dem dumme

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva er relevansen ? fortell meg det så kan jeg svare
    Kan du forklare hvorfor du mener dette er irrelevant? Pga det ikke er hjemmebruk?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå må du trekke inn årene og faktisk lese hva jeg skriver, og ikke legge meninger i munnen min, alle liker ikke klipsch oh det er bra, variasjon er viktig, men å sette frem argumenter uten å kunne bygge under de er vel dumt og lite konstruktivt, vanskelig å diskutere da

bw eiere er vel som folk flest og har ikke kallt dem dumme
    Selv om du ikke skriver det direkte virker det som om du vil at alle skal like Klipsch. Litt "mellom linjene" om du vil..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt derfor jeg modererte meg og nevnte at andre ting spiller noen rolle også

oki, fint, men burde ikke du tenkt på det før du dro frem argumentet, kom gjerne med argumenter hvorfor du synes de er bra og positive ting, men å dra frem usaklige ting fordi du ikke har vektige ting å komme med virker mot sin hensikt
    du har jo allerede ht som overstiger alt jeg kan tenke meg fra bw så det er meg en gåte hvorfor du er så aktiv her, uten om kverulant vinklingen

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg begynte å lese denne tråden fra starten, så bare slo det meg at du virkelig var ute etter å fremme Klipsch for en hver pris... :-)

Men har tatt feil før jeg, så det ekke noe problem..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om du ikke skriver det direkte virker det som om du vil at alle skal like Klipsch. Litt "mellom linjene" om du vil..
    det er ikke meningen , jeg er for mangfold innen hifi, missliker derimot en del
    , for meg, uriktige fakta som svirrer rundt hver gang klipsch og bw nevnes

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amunds
    Når jeg begynte å lese denne tråden fra starten, så bare slo det meg at du virkelig var ute etter å fremme Klipsch for en hver pris... :-)

Men har tatt feil før jeg, så det ekke noe problem..

er ikke bevisst ihvertfall, og beklager hvis det er slik jeg fremstår, respekterer mangfold og oppfodrer gjerne andre å teste mye rart :-D
    men selv er jeg en klipsch mann ja , har andre samme forhold til bw så er det knall

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oki, fint, men burde ikke du tenkt på det før du dro frem argumentet, kom gjerne med argumenter hvorfor du synes de er bra og positive ting, men å dra frem usaklige ting fordi du ikke har vektige ting å komme med virker mot sin hensikt
    du har jo allerede ht som overstiger alt jeg kan tenke meg fra bw så det er meg en gåte hvorfor du er så aktiv her, uten om kverulant vinklingen
    Vektige ting å komme med? Jeg har lagt frem min mening tidligere i denne tråden, og den står jeg ved. Flere andre som har sagt seg enig også. Til dels du også.

Jeg trenger vel heller strengt tatt ikke å beskytte eller forklare hvorfor jeg tar del i denne tråden. Det er lov å ha meninger. I det minste i et åpent forum..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du forklare hvorfor du mener dette er irrelevant? Pga det ikke er hjemmebruk?

hva er relevansen til diskusjonen, skal jeg dra frem eksempler på firmaer som har klipsch ? beviser det noe ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vektige ting å komme med? Jeg har lagt frem min mening tidligere i denne tråden, og den står jeg ved. Flere andre som har sagt seg enig også. Til dels du også.

Jeg trenger vel heller strengt tatt ikke å beskytte eller forklare hvorfor jeg tar del i denne tråden. Det er lov å ha meninger. I det minste i et åpent forum..

jeg mente den ene tingen du selv modererte deg på
    meningene dine er helt greie, var dette argumentet ditt jeg snakket om

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er ikke meningen , jeg er for mangfold innen hifi, missliker derimot en del
    , for meg, uriktige fakta som svirrer rundt hver gang klipsch og bw nevnes
    Uriktige fakta? Som at Klipsch har en temmelig drøy topp pga horn-diskanten? Mange som opplever Klipsch slik.. Er det løgn og bedrag pga at du ikke opplever det slik?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

oki, men da burde du kanskje vurdere bw ht, iom at du brenner for saken :-D
    eller er det klipsch som irriterer deg........

Side 13 av 21 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •