Klipsch eller B&W? - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 10 av 21 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 403
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi-nevøen
    Finner du en link å vise til? Som Klipsch står bak?

- Det blir ikke 1-0 til Klipsch fordi at Jostein liker dem best. Det kan vi jo se på avstemningen når den er ferdig, så ser vi hvem som scorer Kan se ut som det blir 2-0 slik sett, men ikke med den største marginen.

Hvilken høyttaler som gir musikkglede er heldigvis smaksak.

det blir ihvertfall ikke 1-0 til deg som hverken har bw eller klipsch :twisted: , du har jo ingen basis å uttale deg på, kun kveruleringen som intereserer deg, nå var det også ikke svar til deg jeg la inn , men til geir
    har aldri krevd at noen skal like klipsch fordi jeg gjør det , og heller ikke sagt de er best fordi jeg har de. det er rent subjektiv mening fra min side som jeg står fullt og helt inne for, ville heller eid ett par b3 enn toppmodellen til bw, men det er meg
    gå til ditt dali nad oppsett og lytt :twisted: :twisted:
    avstemningen her inne avgjør jo ingenting uansett, skulle den det ? da er du på ett lavt nivå..........eller ungt nivå

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    her er forresten en link om noe av historien til klipsch, klipsch har en historisk fortid og fremtid http://engrdev.nmsu.edu/klipsch_brochure.pdf
    sjekk hvem ht i verden som har vært lengst i salg

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    det blir ihvertfall ikke 1-0 til deg som hverken har bw eller klipsch :twisted: , du har jo ingen basis å uttale deg på, kun kveruleringen som intereserer deg, nå var det også ikke svar til deg jeg la inn , men til geir
    har aldri krevd at noen skal like klipsch fordi jeg gjør det , og heller ikke sagt de er best fordi jeg har de. det er rent subjektiv mening fra min side som jeg står fullt og helt inne for, ville heller eid ett par b3 enn toppmodellen til bw, men det er meg
    avstemningen her inne avgjør jo ingenting uansett, skulle den det ? da er du på ett lavt nivå..........eller ungt nivå
    Men jeg har!! :twisted: :twisted: jeg kan uttale meg. Syns du ikke bør si sånt.
    Det kan jo hende han har hørt BW men i denne tråden blir det uansett 1-0 til BW

Intermediate HiFi-nevøen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det blir ihvertfall ikke 1-0 til deg som hverken har bw eller klipsch :twisted: , du har jo ingen basis å uttale deg på
    Det er jo som å si at jeg ikke kan ta stilling i en Liverpool - Manchester U kamp fordi jeg ikke spiller på laget selv. Jeg kan ha spilt mye fotball alikevel, eller i alle fall sett ekstreme mengder fotball.

Jeg skal det. Og gjør det. Omtrent daglig Avstemningen her inne gjør nok ingenting der ute i den store verden nei. Men holder lenge for min del om B&W vinner her Lukter jeg dårlig taper?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo som å si at jeg ikke kan ta stilling i en Liverpool - Manchester U kamp fordi jeg ikke spiller på laget selv. Jeg kan ha spilt mye fotball alikevel, eller i alle fall sett ekstreme mengder fotball.

Jeg skal det. Og gjør det. Omtrent daglig Avstemningen her inne gjør nok ingenting der ute i den store verden nei. Men holder lenge for min del om B&W vinner her Lukter jeg dårlig taper?

skjønner ikke spørsmålet ? kan jeg tape i denne tråden ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    Men jeg har!! :twisted: :twisted: jeg kan uttale meg. Syns du ikke bør si sånt.
    Det kan jo hende han har hørt BW men i denne tråden blir det uansett 1-0 til BW

regner med at han har hørt begge merker jeg

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

looserpool mot man utd kan bare die hard fans skjønne viktigheten av :twisted: :twisted:
    mener du at du er en såkallt medgangssupporter for bw du da eller ?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    her er forresten en link om noe av historien til klipsch, klipsch har en historisk fortid og fremtid http://engrdev.nmsu.edu/klipsch_brochure.pdf
    sjekk hvem ht i verden som har vært lengst i salg
    JBL? Både JBL og Klispsch ble grunnlagt i 1946. Men aner ikke hvem av dem som faktisk startet salget først. Eller om det finnes eldre høyttaler-produsenter enn dem...

EDIT: B&W startet i 1965. Om det skulle ha noe å si. Ingen av disse er "våt bak øra" lengre

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skjønner ikke spørsmålet ? kan jeg tape i denne tråden ?
    Vrien du skal være da? Mener du står frem som en Klipsch-forkjemper i denne tråden. Og om da B&W vinner avstemningen, er du ikke da på det "tapende" laget? Vet selvfølgelig at å vinne denne avstemningen betyr lite. Men å vinne en avstemning er da vel fortsatt å "vinne en avstemning"?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    looserpool mot man utd kan bare die hard fans skjønne viktigheten av :twisted: :twisted:
    mener du at du er en såkallt medgangssupporter for bw du da eller ?
    Jeg hadde backet B&W om de hadde ligget langt under avstemningsmessig også. Kan sikkert kalle med en B&W-supporter om du vil. Første setningen din skjønte jeg mindre av...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JBL? Både JBL og Klispsch ble grunnlagt i 1946. Men aner ikke hvem av dem som faktisk startet salget først. Eller om det finnes eldre høyttaler-produsenter enn dem...

EDIT: B&W startet i 1965. Om det skulle ha noe å si. Ingen av disse er "våt bak øra" lengre
    mente ht ikke selskap, skulle likt å sett en bw ht bli solgt i over 60 år med noen få forandringer hvert 15 år :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde backet B&W om de hadde ligget langt under avstemningsmessig også. Kan sikkert kalle med en B&W-supporter om du vil. Første setningen din skjønte jeg mindre av...

tenkte meg det, angående 1 setningen :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vrien du skal være da? Mener du står frem som en Klipsch-forkjemper i denne tråden. Og om da B&W vinner avstemningen, er du ikke da på det "tapende" laget? Vet selvfølgelig at å vinne denne avstemningen betyr lite. Men å vinne en avstemning er da vel fortsatt å "vinne en avstemning"?

tja, mulig , kommer an på ståstedet eller hva du legger i det, egentlig er det greit om bw vinner pga det jeg nevnte tidlig i tråden

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mente ht ikke selskap, skulle likt å sett en bw ht bli solgt i over 60 år med noen få forandringer hvert 15 år :-D
    Så det du sier er at det er positivt å nesten ikke endre seg på 60 år? Jeg ser ikke logikken i den der i det hele tatt. Er det fordi den var så utrolig vanvittig bra for 60 år siden at de nesten ikke har trengt å gjøre noe som helst for å være best? I såfall ville jo alle andre høyttalerprodusenter vært konkurs for lenge siden. Noe de så absolutt ikke er... Men slapp av. Du skal nok få se at B&W ar solgt i 60 år også. Tror ikke de har noen planer om å "levere inn tøflene" for å si det slik :P

Forøvrig holder B&W også på flere av teknologiene deres. Man kan se Nautilus-opphavet i tidligere Matrix-serie helt tilbake til 70-tallet. Men jeg er vanvittig glad for at de fortsetter å stå på for å forbedre seg, slik at de kan fortsette å være høyttalerfabrikat nr 1.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tenkte meg det, angående 1 setningen :-D
    Var det et forsøk på å gjøre narr av meg pga manglende fotball-kunnskaper eller noe som spiller på at jeg bør være ung iom at jeg ikke tok den setningen? Eller at du skjønte det fordi du innså at setningen ikke hadde mening?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det du sier er at det er positivt å nesten ikke endre seg på 60 år? Jeg ser ikke logikken i den der i det hele tatt. Er det fordi den var så utrolig vanvittig bra for 60 år siden at de nesten ikke har trengt å gjøre noe som helst for å være best? I såfall ville jo alle andre høyttalerprodusenter vært konkurs for lenge siden. Noe de så absolutt ikke er... Men slapp av. Du skal nok få se at B&W ar solgt i 60 år også. Tror ikke de har noen planer om å "levere inn tøflene" for å si det slik :P

Forøvrig holder B&W også på flere av teknologiene deres. Man kan se Nautilus-opphavet i tidligere Matrix-serie helt tilbake til 70-tallet. Men jeg er vanvittig glad for at de fortsetter å stå på for å forbedre seg, slik at de kan fortsette å være høyttalerfabrikat nr 1.
    det er de vel strengt talt ikke vel, jeg må frem med teskjea, jeg snakker om klipsch horna, de har vært i salg i over 60 år, ikke verst........
    heresy kom også på 50 tallet , sammen med cornwall som jeg har, mine er versjon 3, de ble egentlig tatt ut av produksjon på 90 tallet men da ble det ett slikt trykk fra kjøperne at den kom på markedet igjen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, de har jo 801, som 800serien er bygget på.. riktignok ikke 60 år. men gode 30 for ett firma som er 45 år er ikke ille..

At en høyttaler er "uforandret" i 60 år trenger ikke bare være bra. :P

Men for min del er valget lett av disse merkene-
    B&W-

Har hørt min andel av klipch i tilegg til at man er litt bransjerelatert til klipch også. Så det har ingenting med å være fanboy.

B&W passer bare bedre til min smak!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det et forsøk på å gjøre narr av meg pga manglende fotball-kunnskaper eller noe som spiller på at jeg bør være ung iom at jeg ikke tok den setningen? Eller at du skjønte det fordi du innså at setningen ikke hadde mening?
    bare for å sjekke fotballkunnskapene dine :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er de vel strengt talt ikke vel, jeg må frem med teskjea, jeg snakker om klipsch horna, de har vært i salg i over 60 år, ikke verst........
    heresy kom også på 50 tallet , sammen med cornwall som jeg har, mine er versjon 3, de ble egentlig tatt ut av produksjon på 90 tallet men da ble det ett slikt trykk fra kjøperne at den kom på markedet igjen
    At de var så godt som uforandret i 60 år, det var vel din egen påstand?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bare for å sjekke fotballkunnskapene dine :-D
    Den er lik null. Jeg nevnte mer eller mindre de to fotball-lagene jeg kan :P

Side 10 av 21 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •