pc til receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question pc til receiver

Hei! lurer litt på hva som er bra tilkobling, har tenkt å kjøpe meg ny bærbar pc med Hdmi inngang, når jeg skal spille musikk ifra spotify premium, tenkte å koble hdmien rett ifra dataen til receivern, det er en pioneer vsx-920! så jeg kan få både lyd også bilde på tv, spotify,youtube å sånt! får jeg god lyd da ? har sitt det er mange som bruker dac og sånt, hvis du ser bort ifra at jeg trenger bilde på tv å kun skal koble til lyd ? hva anbefaler dere ?
    håper noen kan komme med svar som jeg forstår, er ikke så vedligt god på hifi

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ivarman
    Hei! lurer litt på hva som er bra tilkobling, har tenkt å kjøpe meg ny bærbar pc med Hdmi inngang, når jeg skal spille musikk ifra spotify premium, tenkte å koble hdmien rett ifra dataen til receivern, det er en pioneer vsx-920! så jeg kan få både lyd også bilde på tv, spotify,youtube å sånt! får jeg god lyd da ? har sitt det er mange som bruker dac og sånt, hvis du ser bort ifra at jeg trenger bilde på tv å kun skal koble til lyd ? hva anbefaler dere ?
    håper noen kan komme med svar som jeg forstår, er ikke så vedligt god på hifi
    hiver meg på med deg.. lurer på det samme. Skal snart handle ny, moderne pc med hdmi og greier=) Har en 3 år gammel sliten traver i dag=)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du får god lyd eller ikke er subjektivt, og opp til øre som lytter. :-)
    Du vil overføre lyden digitalt, og det vil antakeligvis være det beste.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt, jeg bruker HDMI på min pc når jeg overfører lyd og bilde, fungerer utmerket, bedre en analog :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •