Bør Jeg Bytte Subb? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    aaaaaaa, da skjønner jeg. nja, jeg skal ikke uttale meg av lyden med og uten bi-wire, men jeg vil jo tro at disskanten får en litt bedre lyd, at ikke signalet blir selt opp så mye.

Active merik82 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av philip lauritzen
    Nå skal du høre på meg!!! høytalerene er bi-wieret til forsterkeren, og har tilgang på 600w, og hvis du spørr en gjennomsnittelig normann, om han hadde brukt 9000kroner på en forsterker, hadde han ledd, jeg er 14 år, og bruke 9 lapper av mine egene, og så skal du stå og snakke dritt om en ganske så god forsterker, skjerp deg!!!
    jeg ba om svar på subwoofere, ikke forsterkere!

Som jeg sa i forrige innlegg: forstår at ditt budsjett er begrenset..
    Var bare et enkelt forslag/råd, ikke et krav
    Vet meget godt hvilket utstyr du har, og potensiale i det..
    Ville bare opplyse deg om at med din nåværende forsterker, får du desverre ikke brukt hele potensialet til dine høytalere..

Men for all del.. Kjempe bra oppsett til å være 14 år

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cerwin Vega er en boombox, ikke en subwoofer. Morsomt, men ikke så mye hifi.
    Er du fornøyd med det beholder du den, er du fornøyd?
    Er du ikke fornøyd kjøper du en seriøs subwoofer a la EPIK Epik Legend Subwoofer - 2x12" og 300W - L-Sound AS , REL ST series brukt, B&W el. lign.
    Der er to måter å bruke en subwoofer på, den ene er at den skal overdøve all musikken fra høyttalerne, rive ting ned fra veggen og irritere med masse booom, og så er der den måten at den ikke skal høres i det hele tatt.
    Den skal integrere totalt med fronthøyttalerne, supplere disse helt nede i frekvens fra ca. 35-20 hz. Når man lytter til høyttalerne skal man tenke "det var dog utrolig så dybt disse høyttalerne går, da er det hifi.
    Desuten, biwire tjener du overhodet intet ved, det er bedre med kanskje bedre single kabel fremfor dobbelt opp med dårligere. Signalet skal fortsatt igjennom høyttalerens delefilter så det er feil å tenke "at signalet ikke blir delt opp så mye".

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •