Arvani ErgoSound II tips

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arvani ErgoSound II tips

Hei

Lurer på om noen har erfaring med den ny Arvani ErgoSound II som har komme ut.

Ser at de mener det er best i test, men de er jo for den gammle utgaven og synes det ikke er helt riktig å bruke den som "kvalitet stempel" på en ny model.

Så de jeg lurer på er hvordan er den ny mot dem gammle og er det fortsatt et godt kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe gammel tråd, men uansett:

Versjon II som kom ut i år har noe forbedringer på lyden synes jeg selv etter å ha hørt dem opp mot hverandre. Dessuten er det flere innganger på siste versjon, samt at den har fått et lite LED-panel som indikerer ulike nivåer av volum/bass, samt andre funksjoner.

Har nå hatt denne planken i 2mnd og er strålende fornøyd, da det er veldig rett fram og sette opp, samt utrolig god lyd, særlig om man setter volumet litt opp

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takker for svar.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har første versjon og bestilte ergogsound v2 i dag.

Noen som vet om også den "gamle" subwooferen kan linkes mot v2 modellen?

Ville vart artig med 2stk subwoofere

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg har en Arvani ErgoSound I fra før av. Denne er jeg for så vidt godt fornøyd med, bortsett fra at jeg synes det er tungvindt å måtte bruke den medfølgende fjernkontrollen for å skru av/på/opp/ned lyd. Er det mulig, enten på Arvani ErgoSound I eller på Arvani ErgoSound II og lære opp planken til å reagere på tilsvarende signaler fra TV’ens fjernkontroll (Sony KDL-40X3500)? Vi har nemlig også en Harman Kardon SB15 lydplanke et annet sted i huset, og den kan man lære opp til å reagere på TV’ens fjernkontroll, når man trykker power, lyd opp, lyd ned, inngang og mute, slik at man slipper flere fjernkontroller. Denne planken slår seg ellers også automatisk på når den merker innkommende lydsignal og går automatisk i dvale etter 10-15min uten lydsignal (eller når man trykker power på TV’ens fjernkontroll). Begge disse tingene er veldig kjekke, for ting blir akkurat som før for alle familiemedlemmer, bare med bedre lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du i systeminnstillinger velger variabel lyd på Sony tv'n og velger at den bare skal bruke eksterne høyttalere så funker det bra hos meg med tv fjernkontrollen. Jeg har Sony KDL46ex500, regner med det er samme muligheter på andre relativt nye sony tv'er?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at man kan styre volumet opp/ned på denne måten ja, men du får vel ikke skrudd av/på planka uten ved å trykke på selve planka eller bruke original fjernkontroll?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •