Bose V35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Bose V35

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bose V35

Har sett litt på dette systemet, tror nesten jeg må teste det!

Men er det noen som vet om det støtter de nye lydformatene?

En av grunnene til at dette settet blir vurdert er at jeg ikke helt finner noe som skulle kunne erstatte Klipsch settet jeg hadde som blir for stort. å da hadde en slik løsning som dette vært helt perfekt for meg. Men ser mye på film så at filmlyden er der er meget viktig. Men er det noe jeg har hørt BOSE har fått skryt for så er det jo akk. surroundlyden. Men kjekt å høre med dere her inne om hve dere mener.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra nettsiden til Lifestyle V35:

Does the system support high-definition audio found on Blu-ray media?
    Yes, this system can decode both Dolby TrueHD and uncompressed multi-channel PCM.

Nå kan man vel ikke si at Bose gir spesielt mye godlyd i forhold til (den dyre) prisen, og hvordan noe som dette kan erstatte eller komme opp mot kanon-oppsettet ditt med Klipsch og Parasound, ja det fatter ikke jeg

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KarlOveman
    Fra nettsiden til Lifestyle V35:

Does the system support high-definition audio found on Blu-ray media?
    Yes, this system can decode both Dolby TrueHD and uncompressed multi-channel PCM.

Nå kan man vel ikke si at Bose gir spesielt mye godlyd i forhold til (den dyre) prisen, og hvordan noe som dette kan erstatte eller komme opp mot kanon-oppsettet ditt med Klipsch og Parasound, ja det fatter ikke jeg
    Takker for infoen. Om jeg gjør saken litt kort så synes jeg ikke lengere at det er noe greit å ta opp hele stuen med lyd. Så Klipsch settet blei solgt for en tid tilbake, Onkyoen er solgt. Så det eneste jeg har ifra det gamle oppsettet er Parasounden som jeg ikke er helt sikker på om jeg skal selge da den ikke er helt vanlig på brukten om jeg seinere ikke synes V35 ikke er bra nok. Til dette hører det også til at jeg driver å pusser opp hele leiligheten min å da erdet også greit å frigjøre litt kapital.

Å til sist kan jeg jo bare si det at jeg betalte LANGT under fullpris for V35, men i utgangspunktet så hadde ikke dette vært noe jeg ville sett på grunnet prisen.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også V35. Dette anlegget støtter ikke 3D, men jeg har et spørsmål angående det. Og ja, jeg vil spørre Bose senere ;-)

Jeg har ikke så mye kompetanse på det som er teknisk mulig, men vet noen om det vil være mulig for Bose anlegg å støtte 3D dersom software`n oppdateres fra Bose?

Canal Digital får det tydeligvis til med HD dekodere av tvilsom kvalitet, så ville være rart om ikke Bose får det til på et anlegg som koster 40 lapper i Norge?

For de som ikke får kalibrert de nyeste lifestyle anleggene (dvs slapp bass) se her: http://avforum.no/forum/generelt-aud...style-v35.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •