Bi-wiret stereon i dag - Placebo? - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14
Viser resultater 261 til 263 av 263
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Ingen er uenig i dette. Nå tror jeg riktignok ikke det er 7 millioner tester fra før da, faktisk har jeg til gode å se en eneste dokumentert test, hverken negativ eller positiv. Så vi har ikke så mye å støtte oss på.
    Da tror jeg at vi kansje ikke er så uenig alikevel... :wink:

Ja, jeg også har til gode å se testene, men får høre stadig at dette er testet tusenvis av ganger uten postivt resultat. Det kan kansje være riktig da ofte slike tester forgår hjemme i stua, når alt kommer til alt så er det mye jobb i å dokumentere, selv en negativ test. Da er mye enklere å bare si at dem ikke klarte å oppnå et positivt resultat - da dette ofte er godt nok for motparten - case closed. Derimot en positiv test MÅ dokumenteres på en troverdig måte - og det er kansje en naturlig grunn til at vi ikke ser noe til disse?

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Da tror jeg at vi kansje ikke er så uenig alikevel... :wink:

Ja, jeg også har til gode å se testene, men får høre stadig at dette er testet tusenvis av ganger uten postivt resultat. Det kan kansje være riktig da ofte slike tester forgår hjemme i stua, når alt kommer til alt så er det mye jobb i å dokumentere, selv en negativ test. Da er mye enklere å bare si at dem ikke klarte å oppnå et positivt resultat - da dette ofte er godt nok for motparten - case closed. Derimot en positiv test MÅ dokumenteres på en troverdig måte - og det er kansje en naturlig grunn til at vi ikke ser noe til disse?
    Jeg tror jo at de som ikke hører forskjell kanskje ikke synes det er så veldig gøy å publisere det, og positive tester er jeg litt usikker på om eksisterer. Men så er jeg jo skeptiker også da.
    --
    Thorbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Jeg tror jo at de som ikke hører forskjell kanskje ikke synes det er så veldig gøy å publisere det, og positive tester er jeg litt usikker på om eksisterer. Men så er jeg jo skeptiker også da.
    Ja, jeg tror nok produsentene også har prøvd seg på flere slike tester, men å publisere slik tester kan jo bety "kroken på døra". Så mye debatt og fokus det er i hi-fi miljøet verden over, så skulle man tro hvis det fantes en positiv test så vil den ha vært kjent - og brukt for alt den er verdt.

Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •