Billebro anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billebro anlegg

Har sett på et anlegg fra billebro men jar lite peiling, skal ha det i en russebuss og da må det tåle mye trøkk og kunne spille over lange perioder uten å ta skade av dette. Håper noen kan hjelpe meg med litt veiledning og anbefalninger. :-D

Dette er det jeg har sett på Billebro Eventure Ljud Ljus DJ PA Karaoke Uthyrning Butik Aktiv Högtalare Inverter Controller Mixerbord Rökmaskin Strob Moving Head DMX Scanner Snömaskin Skummaskin DJ-mixer CD-spelare Hazer Aktiv Sub Bilbas Bilhögtalare Slutsteg DMX-kontroll Studioh

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Clublife.no • Se emne - Erfaringer med Billebro ?

Vet ikke hvordan det høres ut, men det er bare så google litt på billebro+erfaringer, så er det enormt mange som har dårlig erfaring med de.

Jeg personlig tror ikke de billebro "tingene" klarer det f.eks Mito, jbl, turbo klarer. Lydkvaliteten vet jeg heller ikke om. Men du kan jo ikke forvente så mye. Da produktene koster ingenting.

Jeg ville heller ha leid noe fra en stor aktør i Norge. Da får dere godkjente teknikker med. Det er gull verd. Dere får også enormt mye mer lyd.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men tenkte på prisen deres i forhold til å leie, så er det nesten billigere å kjøpe enn å leie i Norge. Vet du om noen billge aktører i Norge eller noe du anbefaler? Helst ikke aktive

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Billebro = Som og kjøpe Dårlig luft

Sitat Opprinnelig postet av topper
    Men tenkte på prisen deres i forhold til å leie, så er det nesten billigere å kjøpe enn å leie i Norge. Vet du om noen billge aktører i Norge eller noe du anbefaler? Helst ikke aktive
    FOR GUDS SJYLD! ikke kjøp fra billebro... Bare juks og dårlig kvalitet!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

billebro er et dritt firma

billebro er et jevla dritt firma driver med svindel og lureri.Jeg har handlet høytalere med dem 215 høytalere bare dritt har hatt bare problemer med dem jeg ambefaler att dere ikke hanler med dem. billebro selger CLS/XLS 215 høytalere skriver att dette er ekte Cerwin vega det er ikke kopi ekte Cerwin vega vor vert av bassen billebro er et jevla dritt firma selger bare dritt det er svindlere anbefaler dere ikke og hanle med dem

Intermediate Limpalot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    554
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du trenger bare å søke på Billebro her på forumet for å finne ut at dette skal du IKKE ha.
    At denne mannen ikke er blitt saksøkt buksene av av CV for lenge siden er et under, det han selger har ikke noe med CV å gjøre, ihvertfall.
    Men digre høyttalere koster, hva med å google litt rundt etter byggesett eller be om forslag fra Dynabel? (Gamle El-Tek).
    Du får ikke bra lyd til Billebro-priser, sånn er det bare. Dessverre.

Newcomer Zissou sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    'GOLIAT215JBL'

Til og med navnet antyder vel att dette er store ubrukelige greier .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •