Løp og kjøp denne Bryston..eller kanskje ikke ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Løp og kjøp denne Bryston..eller kanskje ikke ?

Sjekk denne Lyd - РNettverk gir d̴rligere lyd - ITavisen

Min mening er at det faktisk er mulig å "kjøpe gullet for dyrt" som i dette tilfellet.
    Tror (les sikker på at..) faktisk det er mulig å kjøpe utstyr som gjør en tilsvarende jobb til under 10% av prisen som forlanges for denne til nesten 19000,- NOK
    Bevis gjerne at eg tar feil, men husk at evnt forskjell bør være uten tvil hørbar på et anlegg over gjennomsnittet ! Hypotetiske teorier er IKKE tilstrekkelig bevis i dette tilfellet.
    Fortsatt god helg

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddyh
    Sjekk denne Lyd - РNettverk gir d̴rligere lyd - ITavisen

Min mening er at det faktisk er mulig å "kjøpe gullet for dyrt" som i dette tilfellet.
    Tror (les sikker på at..) faktisk det er mulig å kjøpe utstyr som gjør en tilsvarende jobb til under 10% av prisen som forlanges for denne til nesten 19000,- NOK
    Bevis gjerne at eg tar feil, men husk at evnt forskjell bør være uten tvil hørbar på et anlegg over gjennomsnittet ! Hypotetiske teorier er IKKE tilstrekkelig bevis i dette tilfellet.
    Fortsatt god helg
    helt enig, uff, men det er jo et godt bevis på at folk har altfor mye penger i verden. Lag noe jall, kall det noe fancy digital whatever, og bli millionær

Hehe, lager jeg sikkert den heftige diskusjonen her men, pleier som regel bare styre unna alt som har med lydkabler, da konvertere etc og gjøre, men men.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    State of the art medfører noen ganger diskusjoner, og tester utført av steder som ITAvisen medfører alltid diskusjoner.
    Bryston har laget et produkt uten kompromisser i lydkvalitet, men mange vil sikkert fortsatt ha f.eks. en Logitech Transporter som referensen innenfor bl.a. betjeningvennlighet selvom man kan bruke en iPod touch til å betjene Brystonen. Transporter koster 15-16000.
    At Bryston lager jall er helt uhørt, noen vet ikke hva de prater om. Ferrari lager jallebiler, det vet jo alle, hvorfor betale så mye bare for å bli transportert? Eller, ja, jeg kunne jo kjøpt en XTZ forsterker til 6K for jeg trengte jo bare en forsterker...hmm.

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tenk så mye god drikke man får for de pengene.....

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette produktet kommer helt klart i samme klasse som magiske høyttalerkabler og lydforbedrende strømkabler...

Mange produsenter med "high end"-ambisjoner har åpenbart fått panikk i møtet med digital lyddistribusjon.

Active ..bjørnar.. sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten at jeg skal legge meg borti produktets verdi så er det flamebaITavisen serverer her, som så ofte ellers, ikke journalistikk. For min del stiller de ikke høyere i troverdighet enn en hvilken som helst 14-åring med en teknoblog. Som teknologiskribentenes svar på Se og Hør lykkes de imidlertid med å skape litt omtale, dog oftest i form av enten sterk avsky eller ukritisk "fanboyisme".

I all min uvitenhet lar jeg det være opp til seriøse kilder å avgjøre hvorvidt produktet har en nytteverdi. Der er ITavisen etter min mening totalt ubrukelige.
    "Hjemmekino"
    Denon AVR-A100
    Dali Ikon 7 mk2 (LR)
    Dali Ikon Vokal 2 mk2 (C)
    Dali Ikon On-wall mk2 (SLR)
    Dali S1.5 (SW)
    Lo-Fi
    Onkyo A-9070
    Cambridge DACmagic
    Cambridge Azur 640C v2
    Dali Lektor 3

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva man "mener" kommer i grunn litt kort, enn så lenge en ikke har prøvd produktet eller tilsvarende produkter. Å henge ut en av de mest seriøse produsenter når det kommer til kvalitet og lav BS faktor, uten å ha noen som helst erfaring med produktet.....jaja..

Artikkelen er jo fantastisk, med masse bra informasjon, f.eks at det blir påpekt at man trenger høyttalere itillegg! Jeg ble drit skuffet sist jeg kjøpte ny blue ray spiller som hadde fått kjempeomtaler og lovnader om både god lyd og godt bilde. Ikke sa verken omtalene eller selger at jeg var nøtt til å ha høyttalere for å få lyden eller en tv for å få bilde...

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva om å møtes et sted på halvveien mellom IT-avisen og Bryston 8) , mao tull i hver sin ende.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •