PC anlegg - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: PC anlegg

Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trulsr
    He, he du må da skjønne at det ikke er det elementet de bruker i z5500, det er 10 tommer, les: ikke 6,5!!! De elementene har INGEN ting å gjøre med hverandre.

Og for å oppklare EN gang til: vi har aldri snakket om elementene i bassen, DU har snakket om dem. Vi bare sa at det er sykt å bruke 9000 kroner på Logitech settene. Han som er eier av bildet har HELT klart kjøpt tre sett, som vil komme på en pris lik 9000 kroner.

Jeg har heller aldri pirket på skriveferdighetene dine, bare så det er sagt, men har min egen tolkning av signaturen din. Den er veldig lett å missforstå.

Da har vi oppklart at du mener tang band elementene er gode, men at de ikke er gode i Logitech produktene grunnet kassene (enig), at logitech z5500 har 6,5" bass (uenig) og at fyren med de tre tang band elementene aldri har kjøpt tre sett z5500 men betalt 500 kroner per element (uenig):wink:

Edit: les denne: F/S: 10" Tangband WT-644F Subwoofer / Logitech Z-5500 - Club RSX Message Board
    Jeg var ganske sikker på at det var 6'5", for Tang Band leverer elementer til Logitech, men de lager også 10", 12" osv.

Men ja da er vi enig i at vi er enig i noe og uenig i andre ting.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bruker123
    Jeg var ganske sikker på at det var 6'5", for Tang Band leverer elementer til Logitech, men de lager også 10", 12" osv.

Men ja da er vi enig i at vi er enig i noe og uenig i andre ting.
    10"

Newcomer dellnorge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0