Finne den beste "bærbare" stereoen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer lihku sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Finne den beste "bærbare" stereoen?

Hei, som overskriften forteller er jeg på ute etter bærbar lyd. Jeg og flere kompiser drar ofte på fest-turer, for eksempel til alpint anlegg nå om vinteren og/eller festivaler om sommeren, eller bare festhelger på hytta.

Til nå har vi brukt Logitech Z-5500 ved flere anledninger (Men streika i jula). Når man har koblet Z-5500 opp fungerer det faktisk veldig bra. Men er ganske tungvint og drasse med seg, og stress og koble opp og ned hver gang.

På festivalene i 2010 hadde vi snekra sammen en kasse med vanlig "pc" psu og bilforsterker + 6x9. Feilen vi gjorde var og montere 2stk 10" subwoofere. Det gjorde den litt for tung. Men den var solid og har holdt ut alle fetivalene vi har vært på.

Vi skal teste en JVC Boomblaster til helga for og sjekke om den duger. Frykter at den kansje blir og spille en smule for lavt.

Det jeg lurer på er om dere vet om det finnes et bedre alternativ? Finnes det en kraftigere boomblaster en den JVC lager?

Newcomer Cerwinlover sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lihku
    Hei, som overskriften forteller er jeg på ute etter bærbar lyd. Jeg og flere kompiser drar ofte på fest-turer, for eksempel til alpint anlegg nå om vinteren og/eller festivaler om sommeren, eller bare festhelger på hytta.

Til nå har vi brukt Logitech Z-5500 ved flere anledninger (Men streika i jula). Når man har koblet Z-5500 opp fungerer det faktisk veldig bra. Men er ganske tungvint og drasse med seg, og stress og koble opp og ned hver gang.

På festivalene i 2010 hadde vi snekra sammen en kasse med vanlig "pc" psu og bilforsterker + 6x9. Feilen vi gjorde var og montere 2stk 10" subwoofere. Det gjorde den litt for tung. Men den var solid og har holdt ut alle fetivalene vi har vært på.

Vi skal teste en JVC Boomblaster til helga for og sjekke om den duger. Frykter at den kansje blir og spille en smule for lavt.

Det jeg lurer på er om dere vet om det finnes et bedre alternativ? Finnes det en kraftigere boomblaster en den JVC lager?
    Boomblaster fungerer greit, men hvor mye vil du legge i det? Du kan få et fint PA anlegg, for kanskje 10K.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ut i fra denne testen er kanskje Altec Lansing iMT800 Mix noe for deg?
    Best lyd fra iPoden din - Lyd og Bilde

Eller kanskje slå til på tilbudet på Bose Sounddock 10 hos Soundgarden. Den tilfredstiller nok ditt høytspillende behov.
    "Beatbox by dr.dre iPod-anlegg" bør vel også tas med i vurderingen.

Newcomer jornbr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altec Lansing iMT800. Har en herlig lyd. å helt rå diskant.

Har sett den helt ned i 1000lappen. i tilbudsrushet så har vært.

Newcomer lihku sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror 10k blir i det meste laget og bruke.

Spiller denne Altec Lansing høyere en JVC sin boomblaster?

Den "Beatbox by dr.dre iPod-anlegg" på soundgarden var interesang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •