Valg av forsterker til anlegget hjemme pluss pluss

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av forsterker til anlegget hjemme pluss pluss

heisann, ny på forumet her og er ikkeno hi end menneske, drivi å kikka litt på denne forsterkeren ONKYO TX-NR1008B 9.2 AV-receive, har å en Alto mistreal 2500 nå sammen med en nad forsterker, nad`en er gammel å skal byttes ut, men med denne onkyo forsterkeren, er det greit og bruke alto pa forsterkeren på bassene til høytalera mine, eller bare kutte altoen helt ut?

Hadde dali concept 10 som nå er byttet ut til proson mk3 som jeg hadde stående,Spiller helt greit til mitt bruk, men blir nok kanksje byttet ut etterhvert igjen til noe bedre høytalere i prisklasse 20-30 tusen,

Har handla meg samsung 63 tommers 3d plastma tv nå oxo,

Hva slags kabler skal jeg ha for å koble opp dette,Hvilken signal kabler, høytalerkabler osv er helt greie i deres øyne som ikke koster gull? tenkte å handle kabler på hifi klubbenl

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    alto'en kan drive fronthøyttalerne mye bedre en onkyoen, eller den har værtfall potensiale for det.

Du bruker HDMI/Compositt/SPDIF/RCA fra kilde(kommer an på hvordan kilde du har, PC, CD-spiller osv) til Onkyo.

Onkyo -> TV : HDMI
    Onkyo -> ALTO : Stereo RCA
    ALTO -> Høyttalere : 1.5kvadrat høyttalerkabel

Kabler får du billig på Clas Olson og Biltema, du trenger ikke bedre kabler egentlig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •