trenger hjelp til valg av receiver..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

trenger hjelp til valg av receiver..

Heisan, "må" bytte ut h\k 430 min med noe mer brukervennlig og med hdmi nå.

Det er ikke det at jeg ikke klarer å bruke den men har ikke lenger tid til å sitte og fikle med alle mulige innstillinger.

Krav
    - 5.1.
    - Muligheter for å kjøre alt inn i forsterkeren via hdmi og videre til tv'en.
    - Enkel On screen meny
    - Må drive b&w 604, 602 og cc6.

Ikke de største kravene men sånn er det. Har hatt H\K flere ganger og vært fornøyd med de, bortsett fra 430 så vil gjerne prøve noe nytt. Har hørt de nye seriene til Denon skal være veldig bra og har kikket litt på 2311 og 1911. Men tviler vel på at 1911 er sterk nok og 2311 er egentlig litt dyr da jeg og har lyst på ny projektor.

Takker for innspill

-Tommy

Sorry ser jeg har lagt denne feil nå... Gidder noen å flytte den? takker!

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til 604 er i grunn ikke 2311 kraftig nok heller. 604 er en -vanskelig- høyttaler å drive godt!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av r0ver2
    Til 604 er i grunn ikke 2311 kraftig nok heller. 604 er en -vanskelig- høyttaler å drive godt!
    Oki, er det noen store forskjeller\svakheter på 2311 kontra 1911 bortsett fra forsterkerdelen. Er jo alltids en mulighet å kjøre effektforsterker.

Newcomer Postbudet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tommy06
    Oki, er det noen store forskjeller\svakheter på 2311 kontra 1911 bortsett fra forsterkerdelen. Er jo alltids en mulighet å kjøre effektforsterker.
    1911 har ikke pre-out, så ingen mulighet for effektforsterker der. 2311 (eller en annen receiver med pre-out) med NAD C275 effektforsterker ville fått bra lyd ut av høyttalerne dine.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Postbudet
    1911 har ikke pre-out, så ingen mulighet for effektforsterker der. 2311 (eller en annen receiver med pre-out) med NAD C275 effektforsterker ville fått bra lyd ut av høyttalerne dine.
    Jøss, leste "- ikke pre out i 7.2". Men tenkte automatisk at det må jo være pre out ihvertfall til frontene. Jaja da er den uansett ikke aktuell. Andre forslag mottas gjerne, ikke fast bestemt på denon, bare hørt de nye skal være bra.

Nad C275 er det en forsterker mye brukt med 604 og passer bra, eller er det bare nok effekt?

Newcomer Postbudet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tommy06
    Jøss, leste "- ikke pre out i 7.2". Men tenkte automatisk at det må jo være pre out ihvertfall til frontene. Jaja da er den uansett ikke aktuell. Andre forslag mottas gjerne, ikke fast bestemt på denon, bare hørt de nye skal være bra.

Nad C275 er det en forsterker mye brukt med 604 og passer bra, eller er det bare nok effekt?
    C275 er en veldig god match til de høyttalerne, synes jeg. Og Denons XX11-receivere er absolutt bra saker, men jeg tror du kan finne en rimeligere receiver med pre-out dersom du er på utkikk etter dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •