Tips til hjemmekinosystem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til hjemmekinosystem

Hei,

Jeg har tatt på meg det noe vanskelige oppdraget med å hjelpe en venninne med å kjøpe nytt surroundsystem.

Hun har per i dag en DVD-spiller hun er fornøyd med, og ønsker derfor ikke å investere noe mer penger i dette. Hun ønsker heller å fokusere på forsterker- og høyttalerdelen.

I og med at vi snakker om en kvinne her, betyr det at hun heller ikke ønsker å spytte inn veldig masse penger - maks 5000, men helst 4000 har jeg blitt fortalt.

Hun har funnet frem til Onkyo AVX-380 på Elkjøp, men dette synes jeg ser noe billig og plastaktig ut.

Er det noen som har tips til gode systemer til en billigst mulig penge? Vet det er vanskelig, men... ja, vi får gjøre et forsøk ihvertfall 8)

Newcomer ShyFx sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av snopp
    Hei,

Jeg har tatt på meg det noe vanskelige oppdraget med å hjelpe en venninne med å kjøpe nytt surroundsystem.

Hun har per i dag en DVD-spiller hun er fornøyd med, og ønsker derfor ikke å investere noe mer penger i dette. Hun ønsker heller å fokusere på forsterker- og høyttalerdelen.

I og med at vi snakker om en kvinne her, betyr det at hun heller ikke ønsker å spytte inn veldig masse penger - maks 5000, men helst 4000 har jeg blitt fortalt.

Hun har funnet frem til Onkyo AVX-380 på Elkjøp, men dette synes jeg ser noe billig og plastaktig ut.

Er det noen som har tips til gode systemer til en billigst mulig penge? Vet det er vanskelig, men... ja, vi får gjøre et forsøk ihvertfall 8)
    4000,- er jo omtrent det en god senter koster alene...
    Men kansje denne pakken er ok
    Pioneer VSX-520+S-HS100 5.1 høyttalersystem med god hjemmekinoreceiver

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynn med 2.0, og bygg ut etterhvert som hun har råd...

Begynn med f.eks Yamaha RX-V667 Titan Yamaha | Surround.no - Høyttaler spesialisten og Dynavoice F-6 EX Black PAR Dynavoice | Surround.no - Høyttaler spesialisten stort mye bedre start på noe brukelig surround skal vel noe til i den prisklassen...

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde vel heller valgt en Onkyo TX-SR608 til 2500,- hvilket gir mer for pengene, og puttet resten i fronthøyttalere

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner ikke hvorfor alle på død og liv skal nedprioritere en forsterker, til fordel for flere/større etc høytalere...

Det må vel være mye bedre å legge mest mulig i en skikkeli forsterker, og gode fronter, og bygge videre?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •