Logitech squeezebox controller-tilkoblingsproblemer!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech squeezebox controller-tilkoblingsproblemer!

Hei!
    Jeg har anskaffet meg en slik kontroller til squeezeboxsene mine. Men jeg sliter med å få dingsen til å logge seg på nettverket. Med den bærbare pcen er det ikke noe problem. Er det noen som har erfaringer med dette?

Mvh
    Svein Erik :?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svein Erik
    Hei!
    Jeg har anskaffet meg en slik kontroller til squeezeboxsene mine. Men jeg sliter med å få dingsen til å logge seg på nettverket. Med den bærbare pcen er det ikke noe problem. Er det noen som har erfaringer med dette?

Mvh
    Svein Erik :?
    Har du kjøpt ny eller brukt?

Jeg kjøpte en brukt Squeezebox og fikk den ikke til å koble seg på nettverket mitt - ganske enkelt fordi jeg hadde oversett et usynlig mellomrom som forrige eier hadde lagt inn i sitt passord. Passordet mitt ble dermed riktig passord pluss et usynlig mellomrom - og dermed feil. En factory reset løste alle problemene mine.

Ellers må du være nøye med store og små bokstaver og slikt - men det vet du sikkert.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Squeecebox server og spillerne er oppe og går ?

Ofte er det lurt å stille alt tilbake til fabrikkinstillinger og starte på ny. Slå av fjernkontrollen og få spillerne opp å gå, deretter starter du fjernkontrollen og logger den på.

Du har ikke lagt inn MAC sperre i routeren. Det hadde jeg og det hjalp ikke å legge inne MAC adressen - Squeecebox liker vist ikke slik, så jeg måtte slå det av.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hei!

Takk for svar.
    Jeg har en Transporter og en Classic og de fungerer fint.
    Problemet er rett og slett påloggingen for controlleren.
    Man skulle jo tro at når pcen vil koble på, at det også skulle være mulig med controlleren.

Jeg kjøpte controlleren brukt, men den var ubrukt med ny emballasje på.

Svein Erik

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet løste seg. Alt i orden. Det hele skyldtes en slurvfeil fra min side.
    Takk for innspill.
    Svein Erik

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •