Problemer med Emotiva Erc-1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Emotiva Erc-1

Jeg fikk i dag endelig min Umc-1 og Erc-1 i posten.
    Pakket ut begge deler og de fikk stå og romtemperere seg noen timer.
    I mellomtiden var jeg og kjøpte nettkabler siden de som fulgte med var av US-sorten.
    Sjekket at spenningsvelgeren sto innstilt på 230v og koblet til.
    Alt virket normalt da jeg slo på komponentene og jeg lot dem stå på en stund. Etter en times tid så jeg at cd-spilleren plutselig var død. Sikringen på baksiden var gåen og jeg byttet den, slo på spilleren igjen og det var bare et lite blaff av lys i power-knappen før alt ble mørkt igjen. Sjekket sikringen igjen og nå var den hel. Spilleren er helt død...Har noen her inne vært ute for det samme og aner hva som kan være galt?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag to jeg med spilleren til en kompis som er radio/tv reparatør-utdannet.
    Etter en del leting og testing fant vi en ledning fra trafoen som var klemt mellom et kretskort og chassiet på spilleren. Det var hull igjennom isolasjonen og derfor har strøm i fra trafoen gått rett i chassiet. Helt klart en feil i fra monteringen på fabrikken. Trafoen er gåen, så jeg har sendt mail og bilder til Emotiva. Håper at de er greie og sender delene fort og problemfritt.

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Auda.

Kjedelig sak. Du får trøste deg med at ingenting tok fyr og at du heller ikke fikk deg en karamell.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •